Stanowisko KENSINGTON SmartFit K55792WW do pracy na siedząco lub stojąco
  • #1

Stanowisko KENSINGTON SmartFit K55792WW do pracy na siedząco lub stojąco

Cena widoczna po zalogowaniu
kod: xak0121
jednostka sprzedaży: szt.
producent: Kensington
dostępność w magazynie: art. może być niedostępny <1

Opis

Zmień swoje tradycyjne biurko w uniwersalne stanowisko do pracy na siedząco lub na stojąco. To idealne rozwiązanie dla osób cierpiących na ból pleców lub kregosłupa spowodowanych długotrwałym przebywaniem w pozycji siedzącej. Mechanizm SmartFit umożliwia dopasowanie ruchomego ramienia do najbardziej komfortowego ustawienia w zależności od wzrostu użytkownika. Pneumatyczny system ułatwia przejście z pozycji siedzącej do stojącej. Ruchome ramie ma cztery punkty obrotu ułatwiające ruch stanowiska w górę, w dół oraz na boki. Wzmocniony zacisk można szybko przymocować do biurka o grubości od 1,9 cm do 6,35 cm.

INNE PRODUKTY Z TEJ KATEGORII:

  • Stanowisko do pracy SIT-STAND LOTUS czarne FELLOWES 7901Stanowisko do pracy SIT-STAND LOTUS czarne FELLOWES 7901Stanowiska pracyart. może być niedostępny <1szczegółyCena widoczna po zalogowaniuStanowisko do pracy SIT-STAND LOTUS czarne FELLOWES 7901art. może być niedostępny <1Zobacz więcej
  • Stanowisko do pracy SIT-STAND LOTUS białe FELLOWES 9901Stanowisko do pracy SIT-STAND LOTUS białe FELLOWES 9901Stanowiska pracyart. może być niedostępny <1szczegółyCena widoczna po zalogowaniuStanowisko do pracy SIT-STAND LOTUS białe FELLOWES 9901art. może być niedostępny <1Zobacz więcej
  • Stanowisko do pracy na siedząco lub stojąco z systemem KENSINGTON SmartFit K52804WWStanowisko do pracy na siedząco lub stojąco z systemem KENSINGTON SmartFit K52804WWStanowiska pracyart. może być niedostępny <1szczegółyCena widoczna po zalogowaniuStanowisko do pracy na siedząco lub stojąco z systemem KENSINGTON SmartFit K52804WWart. może być niedostępny <1Zobacz więcej

DOWIEDZ SIĘ JAK KLIENCI OCENIAJĄ NASZĄ PRACĘ:

Z
Zbyszek
Sp. ds admin.
Polecam Office Concierge. Wszystko ok.
M
Monika
Współpraca od 2013 roku
Znamy się już dosyć długo; współpracowałam z Panem Szymonem pracując w innej firmie. Szybka dostawa, dobra komunikacja, duży wybór artykułów. Polecam, bo warto :)
P
Patrycja
współpraca od października 2018
Z przyjemnością informuję, że nasza firma współpracuje z firmą OC.
Współpraca rozpoczęła się w październiku 2018 i na chwilę obecną trwa nadal.
W ramach zawartej umowy firma realizuje: 
- zaopatrzenie w artykuły spożywcze oraz biurowe,
- sprowadzanie produktów na specjalne życzenie.
Z perspektywy nabywcy ważną zaletą sklepu jest duża dostępność artykułów. Firma Office Concierge oferuje szeroki wachlarz towarów, osiąganych bez zbędnego oczekiwania na sfinalizowanie transakcji.
Na wyróżnienie zasługuje komunikacja z kontrahentem. Cenię sobie, gdy firma szanuje mnie jako klienta, dlatego moją uwagę zwrócił bezproblemowy kontakt.
Oferta firmy jest zdecydowanie godna polecenia. Firma jest w stanie zaspokoić potrzeby każdego, nawet najbardziej wymagającego klienta.
Z poważaniem,
Patrycja
A
Anna
Współpracujemy z Office Concierge od 2012 roku
Szczerze polecam firmę Office Concierge wszystkim osobom robiącym zakupy do biura.
Przez kilka lat współpracy nie przypominam sobie sytuacji żebym była źle obsłużona albo żeby jakaś dostawa nie dotarła (szczególnie mam na myśli nagłą potrzebę albo zamówienie spoza oferty katalogowej czy sklepu). Doceniam, że każde zlecenie jest podejmowane i nie muszę zawracać sobie głowy szukaniem potrzebnej rzeczy lub jeżdżeniem za czymś... Po powrocie z urlopu macierzyńskiego nic się nie zmieniło i jesteśmy obsługiwani w taki sam sposób - z zaangażowaniem.
Dziękuję i pozdrawiam,
Anna
M
Magda
Office Manager
Polecam wszystkim, szczególnie, w sytuacjach kryzysowych ;)

Wszystkie kategorie

  • Pilne
  • Zapraszamy do współpracy
Kontakt z nami
OFFICE CONCIERGE
UL. FORT WOLA 22
01-258 WARSZAWA
NIP: 7971952988
E-MAIL: INFO@OFFICE-CONCIERGE.PL
WWW.OFFICE-CONCIERGE.PL
TEL.: 608 859 080
GODZ. PRACY: 7:30 - 17:30