Kochani Klienci i odwiedzający sklep Office Concierge,
chcialibyśmy poinformować, że istnieje duże prawdopodobieństwo, że w dniu 27.11.23.
nasza Firma może być nieczynna.
Wszytkie zamówienia z piątku zrealizujemy w najszybszym możliwym terminie.
Przepraszamy za niedogodności, a w sprawach pilnych prosimy o kontakt telefoniczny - 608 859 080
Do zobaczenia 
Kołonotatnik OFFICE A5 kratka szary 44580085 LEITZ
Cena widoczna po zalogowaniu
kod: kzk1036
jednostka sprzedaży: szt.
dostępność w magazynie: art. dostępny 5
Opis
Niezastąpione w codziennym użytkowaniu. _Każdy kołonotatnik ma 90 kartek o gramaturze 90 gsm oraz _laminowane lub plastikowe okładki i oprawiony jest w spiralę _umożliwiającą otwarcie pod kątem 360_.__ Atrakcyjne wykończenie okładki plastikiem lub laminatem__ Otwierany pod kątem 360_, dzięki oprawie w spiralę__ Linijka w formie zakładki __ Niewielkie rozmiary: A4 i A5__ Papier o gramaturze 90 gsm, z certyfikatem FSC_ _ i mikroperforacją __ Dostępne w 5 popularnych kolorach Leitz
INNE PRODUKTY Z TEJ KATEGORII:
DOWIEDZ SIĘ JAK KLIENCI OCENIAJĄ NASZĄ PRACĘ:
R
Radosław Glejzer
Panel Management Team Leader Gemius Polska
„Współpraca z Panem Szymonem Drobikiem oraz sklepem „Office Concierge” to czysta przyjemność. Zamówienia realizowane ekspresowo z najwyższą starannością oraz partnerskie podejście do klienta. Z doświadczenia wiemy, że wzajemne zaufanie w biznesie jest najważniejsze. Serdecznie polecam – Radosław Glejzer Panel Management Team Leader Gemius Polska”
Z
Polecam Office Concierge. Wszystko ok.
K
Od około dwóch lat robię zakupy w Office Concierge i jestem zadowolona ze współpracy.
Początkowo ze względu na przyzwyczajenie do innego sklepu nie chciałam nic zmieniać, ale dziś potwierdzam, że było warto i nie żałuję.
Jeśli kupujecie produkty do biura, to warto spróbować z OC.
PS - nowy sklep jest ekstra!!! :) :) :)
Polecam wszystkim!
B
Zakupy w Office Concierge polecam każdemu! Zaczynając od szerokiego asortymentu, przez łatwość obsługi strony internetowej, przyjemną obsługę na najwyższym poziomie i fakt, że dostawy pojawiają się ekspresowo w biurze. W żadnych innym sklepie nie uświadczyłam tak profesjonalnej i indywidualnej obsługi jak u Pana Szymona. Jeżeli ktoś zastanawia się, gdzie zaopatrywać swoje biuro we wszystkie potrzebne rzeczy – tylko w Office Concierge!
P
Patrycja
współpraca od października 2018
Z przyjemnością informuję, że nasza firma współpracuje z firmą OC.
Współpraca rozpoczęła się w październiku 2018 i na chwilę obecną trwa nadal.
W ramach zawartej umowy firma realizuje:
- zaopatrzenie w artykuły spożywcze oraz biurowe,
- sprowadzanie produktów na specjalne życzenie.
Z perspektywy nabywcy ważną zaletą sklepu jest duża dostępność artykułów. Firma Office Concierge oferuje szeroki wachlarz towarów, osiąganych bez zbędnego oczekiwania na sfinalizowanie transakcji.
Na wyróżnienie zasługuje komunikacja z kontrahentem. Cenię sobie, gdy firma szanuje mnie jako klienta, dlatego moją uwagę zwrócił bezproblemowy kontakt.
Oferta firmy jest zdecydowanie godna polecenia. Firma jest w stanie zaspokoić potrzeby każdego, nawet najbardziej wymagającego klienta.
Z poważaniem,
Patrycja