OPINIE O NAS


   Serdecznie dziękujemy za dobre słowa! 
   Dzięki Wam staramy się bardziej :) a jeśli w czymś niedomagamy - prosimy o wskazówki!



T
Tomek
od 09.2018.
Jestem zadowolony z obsługi.
Dobre ceny i terminowe dostawy. Towar z dnia na dzień, jeśli czegoś nie ma dostępnego, jest telefon z pytaniem o zamianę lub możliwość dostarczenia w innym terminie. 
Śmiało mogę polecić
M
Magda
Office Manager
Polecam wszystkim, szczególnie, w sytuacjach kryzysowych ;)
R
Radosław Glejzer
Panel Management Team Leader Gemius Polska

„Współpraca z Panem Szymonem Drobikiem oraz sklepem „Office Concierge” to czysta przyjemność. Zamówienia realizowane ekspresowo z najwyższą starannością oraz partnerskie podejście do klienta. Z doświadczenia wiemy, że wzajemne zaufanie w biznesie jest najważniejsze. Serdecznie polecam – Radosław Glejzer Panel Management Team Leader Gemius Polska”

P
Patrycja
Z firmą Office Concierge współpracujemy już kilka lat. Pan Szymon podchodzi do tematu zadaniowo, co w tej branży jest bardzo pomocne  :) Realizacja zamówienia zawsze w 100%, drobne miłe upominki przypominające, że dla OC Klient się naprawdę liczy oraz profesjonalne podejście wpływają na udaną współpracę.
Z
Zbyszek
Sp. ds admin.
Polecam Office Concierge. Wszystko ok.
K
Karolina
współpraca od ok 2013
Współpraca z Panem Szymonem trwa już jakieś 7-8 lat, co prawda z krótkimi przerwami i podczas pracy w różnych firmach, ale zawsze wyróżniała się niezawodnością i wysokim poziomem obsługi. Firma Office Concierge niejednokrotnie realizowała zlecenia mogłoby się wydawać niemożliwe :) Stąd wiem, że na Panu Szymonie zawsze można polegać. Terminowe dostawy, wysoka kultura osobista, dbałość o jakość świadczonych usług – tak w wielkim skrócie mogę opisać naszą współpracę.
H
Hanna
Administracja szkoły
Nasza szkoła od dłuższego czasu współpracuje z Office Concierge Pana Szymona. Mamy dostęp do bardzo szerokiego asortymentu, a obsługa jest na bardzo wysokim poziomie. Cieszy nas terminowa, a czasem ekspresowa dostawa. Śmiało możemy polecić firmę Pana Szymona, bo wykonuje solidną pracę.
K
Kinga
accountant
Od około dwóch lat robię zakupy w Office Concierge i jestem zadowolona ze współpracy. 
Początkowo ze względu na przyzwyczajenie do innego sklepu nie chciałam nic zmieniać, ale dziś potwierdzam, że było warto i nie żałuję.
Jeśli kupujecie produkty do biura, to warto spróbować z OC. 
PS - nowy sklep jest ekstra!!!  :) :) :)
Polecam wszystkim!
M
Monika
Współpraca od 2013 roku
Znamy się już dosyć długo; współpracowałam z Panem Szymonem pracując w innej firmie. Szybka dostawa, dobra komunikacja, duży wybór artykułów. Polecam, bo warto :)
A
Agnieszka
Właściciel firmy
Dobrze się współpracuje. Mogę polecić innym osobom.
A
Anna
Współpracujemy z Office Concierge od 2012 roku
Szczerze polecam firmę Office Concierge wszystkim osobom robiącym zakupy do biura.
Przez kilka lat współpracy nie przypominam sobie sytuacji żebym była źle obsłużona albo żeby jakaś dostawa nie dotarła (szczególnie mam na myśli nagłą potrzebę albo zamówienie spoza oferty katalogowej czy sklepu). Doceniam, że każde zlecenie jest podejmowane i nie muszę zawracać sobie głowy szukaniem potrzebnej rzeczy lub jeżdżeniem za czymś... Po powrocie z urlopu macierzyńskiego nic się nie zmieniło i jesteśmy obsługiwani w taki sam sposób - z zaangażowaniem.
Dziękuję i pozdrawiam,
Anna
A
Andrzej
Ceny w porządku, obsługa też. Wolałbym dostawę w pierwszej połowie dnia, ale często towar otrzmuję w dniu złożenia zamówienia bez dodatkowych kosztów, więc to rekompensuje późniejszą porę. Tak naprawdę, to mógłbym dać 5 gwiazdek, ale 4 dla większej motywacji. Ogólnie polecam. Andrzej
D
Darek
Współpraca od wielu lat
5 gwiazdek to zdecydowanie za mało aby zobrazować jakoś współpracy z OC. Terminowość, dyspozycyjność i niezawodność! Dobrze że was mamy:)
P
Patrycja
współpraca od października 2018
Z przyjemnością informuję, że nasza firma współpracuje z firmą OC.
Współpraca rozpoczęła się w październiku 2018 i na chwilę obecną trwa nadal.
W ramach zawartej umowy firma realizuje: 
- zaopatrzenie w artykuły spożywcze oraz biurowe,
- sprowadzanie produktów na specjalne życzenie.
Z perspektywy nabywcy ważną zaletą sklepu jest duża dostępność artykułów. Firma Office Concierge oferuje szeroki wachlarz towarów, osiąganych bez zbędnego oczekiwania na sfinalizowanie transakcji.
Na wyróżnienie zasługuje komunikacja z kontrahentem. Cenię sobie, gdy firma szanuje mnie jako klienta, dlatego moją uwagę zwrócił bezproblemowy kontakt.
Oferta firmy jest zdecydowanie godna polecenia. Firma jest w stanie zaspokoić potrzeby każdego, nawet najbardziej wymagającego klienta.
Z poważaniem,
Patrycja

Wszystkie kategorie

Kontakt z nami
OFFICE CONCIERGE
UL. FORT WOLA 22
01-258 WARSZAWA
NIP: 7971952988
E-MAIL: INFO@OFFICE-CONCIERGE.PL
WWW.OFFICE-CONCIERGE.PL
TEL.: 608 859 080
GODZ. PRACY: 7:30 - 17:30