Z firmą Office Concierge współpracujemy już kilka lat. Pan Szymon podchodzi do tematu zadaniowo, co w tej branży jest bardzo pomocne :) Realizacja zamówienia zawsze w 100%, drobne miłe upominki przypominające, że dla OC Klient się naprawdę liczy oraz profesjonalne podejście wpływają na udaną współpracę.
T
Tomek
od 09.2018.
Jestem zadowolony z obsługi. Dobre ceny i terminowe dostawy. Towar z dnia na dzień, jeśli czegoś nie ma dostępnego, jest telefon z pytaniem o zamianę lub możliwość dostarczenia w innym terminie. Śmiało mogę polecić
K
Kinga
accountant
Od około dwóch lat robię zakupy w Office Concierge i jestem zadowolona ze współpracy. Początkowo ze względu na przyzwyczajenie do innego sklepu nie chciałam nic zmieniać, ale dziś potwierdzam, że było warto i nie żałuję. Jeśli kupujecie produkty do biura, to warto spróbować z OC. PS - nowy sklep jest ekstra!!! :) :) :) Polecam wszystkim!
P
Patrycja
współpraca od października 2018
Z przyjemnością informuję, że nasza firma współpracuje z firmą OC. Współpraca rozpoczęła się w październiku 2018 i na chwilę obecną trwa nadal. W ramach zawartej umowy firma realizuje: - zaopatrzenie w artykuły spożywcze oraz biurowe, - sprowadzanie produktów na specjalne życzenie. Z perspektywy nabywcy ważną zaletą sklepu jest duża dostępność artykułów. Firma Office Concierge oferuje szeroki wachlarz towarów, osiąganych bez zbędnego oczekiwania na sfinalizowanie transakcji. Na wyróżnienie zasługuje komunikacja z kontrahentem. Cenię sobie, gdy firma szanuje mnie jako klienta, dlatego moją uwagę zwrócił bezproblemowy kontakt. Oferta firmy jest zdecydowanie godna polecenia. Firma jest w stanie zaspokoić potrzeby każdego, nawet najbardziej wymagającego klienta. Z poważaniem, Patrycja