Kochani!
chcielibyśmy poinformować, że zamówienia złożone od dnia 18 czerwca zostaną zrealizowane 23 czerwca lub
w najszybszym możliwym terminie.
Przepraszamy za niedogodności, a w sprawach pilnych prosimy o kontakt telefoniczny - 608 859 080
Drukarka DYMO LabelManager 210D+ QWERTY zestaw walizkowy 2094492 DYMO
Cena widoczna po zalogowaniu
kod: udk0421
jednostka sprzedaży: szt.
dostępność w magazynie: art. dostępny 8
Opis
Duży ekran, przyciski szybkiego dostępu i prosta nawigacja sprawiają, że LabelManager 210D jest wszechstronny i łatwy w użyciu. Wybieraj spośród sześciu rozmiarów czcionek, siedmiu stylów tekstu i ośmiu ramek oraz podkreślenia, aby tworzyć niestandardowe etykiety odpowiednie do prawie każdego zadania w domu i biurze. Zapisuj i szybko uzyskuj dostęp do dziewięciu często używanych etykiet. Ciesz się łatwym drukowaniem etykiet od samego początku dzięki LabelManager 210D. Drukarka etykiet drukuje na taśmach DYMO D1 o szerokości 6 mm, 9 mm i 12 mm. Walizka ułatwi przechowywanie drukarki i zasilacza.
Funkcje:
- Klawiatura komputerowa (QWERTY),
- Drukuje do 10 kopii tej samej etykiety,
- Twórz etykiety z 6 rozmiarami czcionek, 7 stylami tekstu i 8 polami plus podkreślenie,
- Użyj przycisków szybkiego dostępu do znaków interpunkcyjnych, walutowych, znaków diakrytycznych i innych symboli,
- Przechowuj i szybko uzyskuj dostęp do 9 często używanych etykiet,
- *Zasilanie za pomocą 6 baterii AA (sprzedawane osobno).
Zestaw zawiera:
- drukarkę LabelManager 210D,
- walizkę,
- zasilacz,
- taśmę D1 12mm x 3m, czarny nadruk na białym tle,
- skróconą instrukcję obsługi.
INNE PRODUKTY Z TEJ KATEGORII:
DOWIEDZ SIĘ JAK KLIENCI OCENIAJĄ NASZĄ PRACĘ:
K
Karolina
współpraca od ok 2013
Współpraca z Panem Szymonem trwa już jakieś 7-8 lat, co prawda z krótkimi przerwami i podczas pracy w różnych firmach, ale zawsze wyróżniała się niezawodnością i wysokim poziomem obsługi. Firma Office Concierge niejednokrotnie realizowała zlecenia mogłoby się wydawać niemożliwe :) Stąd wiem, że na Panu Szymonie zawsze można polegać. Terminowe dostawy, wysoka kultura osobista, dbałość o jakość świadczonych usług – tak w wielkim skrócie mogę opisać naszą współpracę.
A
Ceny w porządku, obsługa też. Wolałbym dostawę w pierwszej połowie dnia, ale często towar otrzmuję w dniu złożenia zamówienia bez dodatkowych kosztów, więc to rekompensuje późniejszą porę. Tak naprawdę, to mógłbym dać 5 gwiazdek, ale 4 dla większej motywacji. Ogólnie polecam. Andrzej
A
Anna
Współpracujemy z Office Concierge od 2012 roku
Szczerze polecam firmę Office Concierge wszystkim osobom robiącym zakupy do biura.
Przez kilka lat współpracy nie przypominam sobie sytuacji żebym była źle obsłużona albo żeby jakaś dostawa nie dotarła (szczególnie mam na myśli nagłą potrzebę albo zamówienie spoza oferty katalogowej czy sklepu). Doceniam, że każde zlecenie jest podejmowane i nie muszę zawracać sobie głowy szukaniem potrzebnej rzeczy lub jeżdżeniem za czymś... Po powrocie z urlopu macierzyńskiego nic się nie zmieniło i jesteśmy obsługiwani w taki sam sposób - z zaangażowaniem.
Dziękuję i pozdrawiam,
Anna
A
Agnieszka
Właściciel firmy
Dobrze się współpracuje. Mogę polecić innym osobom.
R
Radosław Glejzer
Panel Management Team Leader Gemius Polska
„Współpraca z Panem Szymonem Drobikiem oraz sklepem „Office Concierge” to czysta przyjemność. Zamówienia realizowane ekspresowo z najwyższą starannością oraz partnerskie podejście do klienta. Z doświadczenia wiemy, że wzajemne zaufanie w biznesie jest najważniejsze. Serdecznie polecam – Radosław Glejzer Panel Management Team Leader Gemius Polska”