Kochani!
chcielibyśmy poinformować, że zamówienia złożone od dnia 18 czerwca zostaną zrealizowane 23 czerwca lub
w najszybszym możliwym terminie.
Przepraszamy za niedogodności, a w sprawach pilnych prosimy o kontakt telefoniczny - 608 859 080
Holder na identyfikatory A6 tekturowe 105x148mm (50 sztuk+52 wkłady) 4839XL AVERY
Cena widoczna po zalogowaniu
kod: idk0013
jednostka sprzedaży: op
dostępność w magazynie: art. raczej dostępny 3
Opis
Tekturowe holdery na identyfikatory XL z wkładami

50 ekologicznych holderów na identyfikatory o kodzie 4839XL od Avery, wykonanych w 100% z brązowej tektury z certyfikatem FSC. W dużym formacie A6 105 x 148 mm. W zestawie znajdują się 52 wkłady. Idealne do częstego lub powtarzalnego użytkowania na wydarzeniach, seminariach i konferencjach. Wkłady nadają się do zamieszczania dodatkowych treści, takich jak: duże logo firmy lub reklama na identyfikatorze np. na targach.
Wkłady z certyfikatem FSC są wykonane z papieru o gramaturze 190 g/m² i są łatwe do włożenia do holderów, a dzięki bardzo drobnej mikroperforacji można schludnie i szybko odrywać je od arkusza zaraz po wydrukowaniu. Wkłady gwarantują wydruk bez zacięć na wszystkich standardowych drukarkach, co pozwala na wydajną i bezstresową pracę i zaoszczędzenie czasu na naprawdę ważne zadania.
Specyfikacja
- Zawartość: Kawałek: 50 / Wstaw etykiety: 52 / lość arkuszy: 13
- Kształt: prostokątny
- Wymiary: 148 x 105 mm
- Materiał: Plastik, Papier
- Kolor: biały
- Gramatura: 190 g/m²
- Powlekanie: matowy
- Rodzaj kleju: przylega bez kleju
- Rodzaj zadruku: laserowe, kolorowe laserowe, atramentowe, laserowe
- Ekologiczność produktu: FSC, Do recyklingu
- Ekologiczność opakowania: Karton zawierający co najmniej 90% materiałów pochodzących z recyklingu
INNE PRODUKTY Z TEJ KATEGORII:
DOWIEDZ SIĘ JAK KLIENCI OCENIAJĄ NASZĄ PRACĘ:
P
Patrycja
współpraca od października 2018
Z przyjemnością informuję, że nasza firma współpracuje z firmą OC.
Współpraca rozpoczęła się w październiku 2018 i na chwilę obecną trwa nadal.
W ramach zawartej umowy firma realizuje:
- zaopatrzenie w artykuły spożywcze oraz biurowe,
- sprowadzanie produktów na specjalne życzenie.
Z perspektywy nabywcy ważną zaletą sklepu jest duża dostępność artykułów. Firma Office Concierge oferuje szeroki wachlarz towarów, osiąganych bez zbędnego oczekiwania na sfinalizowanie transakcji.
Na wyróżnienie zasługuje komunikacja z kontrahentem. Cenię sobie, gdy firma szanuje mnie jako klienta, dlatego moją uwagę zwrócił bezproblemowy kontakt.
Oferta firmy jest zdecydowanie godna polecenia. Firma jest w stanie zaspokoić potrzeby każdego, nawet najbardziej wymagającego klienta.
Z poważaniem,
Patrycja
K
Karolina
współpraca od ok 2013
Współpraca z Panem Szymonem trwa już jakieś 7-8 lat, co prawda z krótkimi przerwami i podczas pracy w różnych firmach, ale zawsze wyróżniała się niezawodnością i wysokim poziomem obsługi. Firma Office Concierge niejednokrotnie realizowała zlecenia mogłoby się wydawać niemożliwe :) Stąd wiem, że na Panu Szymonie zawsze można polegać. Terminowe dostawy, wysoka kultura osobista, dbałość o jakość świadczonych usług – tak w wielkim skrócie mogę opisać naszą współpracę.
Z
Polecam Office Concierge. Wszystko ok.
B
Zakupy w Office Concierge polecam każdemu! Zaczynając od szerokiego asortymentu, przez łatwość obsługi strony internetowej, przyjemną obsługę na najwyższym poziomie i fakt, że dostawy pojawiają się ekspresowo w biurze. W żadnych innym sklepie nie uświadczyłam tak profesjonalnej i indywidualnej obsługi jak u Pana Szymona. Jeżeli ktoś zastanawia się, gdzie zaopatrywać swoje biuro we wszystkie potrzebne rzeczy – tylko w Office Concierge!
P
Z firmą Office Concierge współpracujemy już kilka lat. Pan Szymon podchodzi do tematu zadaniowo, co w tej branży jest bardzo pomocne :) Realizacja zamówienia zawsze w 100%, drobne miłe upominki przypominające, że dla OC Klient się naprawdę liczy oraz profesjonalne podejście wpływają na udaną współpracę.