Kochani!
chcielibyśmy poinformować, że zamówienia złożone od dnia 18 czerwca zostaną zrealizowane 23 czerwca lub
w najszybszym możliwym terminie.
Przepraszamy za niedogodności, a w sprawach pilnych prosimy o kontakt telefoniczny - 608 859 080
Kalendarz trójdzielny 82,5x34 cm Kwiaty INTERDRUK
Cena widoczna po zalogowaniu
kod: yk 2431
jednostka sprzedaży: szt.
dostępność w magazynie: art. może być niedostępny <1
Opis
Kalendarz trójdzielny o wymiarach 34x82,5 cm. Zrywane kartki kalendarium. Opaska z przesuwanym okienkiem. 3 odrębne kalendaria po 12 kartek. Zaznaczone imieniny, najważniejsze daty i święta. Ciekawa grafika na główce kalendarza.
INNE PRODUKTY Z TEJ KATEGORII:
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI TAKŻE:
DOWIEDZ SIĘ JAK KLIENCI OCENIAJĄ NASZĄ PRACĘ:
P
Z firmą Office Concierge współpracujemy już kilka lat. Pan Szymon podchodzi do tematu zadaniowo, co w tej branży jest bardzo pomocne :) Realizacja zamówienia zawsze w 100%, drobne miłe upominki przypominające, że dla OC Klient się naprawdę liczy oraz profesjonalne podejście wpływają na udaną współpracę.
T
Jestem zadowolony z obsługi.
Dobre ceny i terminowe dostawy. Towar z dnia na dzień, jeśli czegoś nie ma dostępnego, jest telefon z pytaniem o zamianę lub możliwość dostarczenia w innym terminie.
Śmiało mogę polecić
K
Karolina
współpraca od ok 2013
Współpraca z Panem Szymonem trwa już jakieś 7-8 lat, co prawda z krótkimi przerwami i podczas pracy w różnych firmach, ale zawsze wyróżniała się niezawodnością i wysokim poziomem obsługi. Firma Office Concierge niejednokrotnie realizowała zlecenia mogłoby się wydawać niemożliwe :) Stąd wiem, że na Panu Szymonie zawsze można polegać. Terminowe dostawy, wysoka kultura osobista, dbałość o jakość świadczonych usług – tak w wielkim skrócie mogę opisać naszą współpracę.
D
Darek
Współpraca od wielu lat
5 gwiazdek to zdecydowanie za mało aby zobrazować jakoś współpracy z OC. Terminowość, dyspozycyjność i niezawodność! Dobrze że was mamy:)
A
Anna
Współpracujemy z Office Concierge od 2012 roku
Szczerze polecam firmę Office Concierge wszystkim osobom robiącym zakupy do biura.
Przez kilka lat współpracy nie przypominam sobie sytuacji żebym była źle obsłużona albo żeby jakaś dostawa nie dotarła (szczególnie mam na myśli nagłą potrzebę albo zamówienie spoza oferty katalogowej czy sklepu). Doceniam, że każde zlecenie jest podejmowane i nie muszę zawracać sobie głowy szukaniem potrzebnej rzeczy lub jeżdżeniem za czymś... Po powrocie z urlopu macierzyńskiego nic się nie zmieniło i jesteśmy obsługiwani w taki sam sposób - z zaangażowaniem.
Dziękuję i pozdrawiam,
Anna