Kochani!
chcielibyśmy poinformować, że zamówienia złożone od dnia 18 czerwca zostaną zrealizowane 23 czerwca lub
w najszybszym możliwym terminie.
Przepraszamy za niedogodności, a w sprawach pilnych prosimy o kontakt telefoniczny - 608 859 080
Kalendarz książkowy B6 192 Metallic Dots INTERDRUK
Cena widoczna po zalogowaniu
kod: yk 2417
jednostka sprzedaży: szt.
dostępność w magazynie: art. może być niedostępny <1
Opis
Format B6. Liczba stron: 192. Zaokrąglone rogi. Okładka z modnym efektem metalizy. W środku kolorowa wyklejka. Twarda oprawa skutecznie chroni zawartość przed zniszczeniem. Elastyczna gumka chroni luźne notatki przed wypadnięciem. Kalendarium w układzie 1 tydzień na dwóch stronach. Kartki w kropki do notatek, planowania i rysowania. Miejsce na notatki pod każdym dniem. Wyposażony w praktyczną tasiemkę do zaznaczania strony. W środku także: adresówka, praktyczne kalendarium oraz miejsce na dodatkowe notatki.
INNE PRODUKTY Z TEJ KATEGORII:
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI TAKŻE:
DOWIEDZ SIĘ JAK KLIENCI OCENIAJĄ NASZĄ PRACĘ:
P
Z firmą Office Concierge współpracujemy już kilka lat. Pan Szymon podchodzi do tematu zadaniowo, co w tej branży jest bardzo pomocne :) Realizacja zamówienia zawsze w 100%, drobne miłe upominki przypominające, że dla OC Klient się naprawdę liczy oraz profesjonalne podejście wpływają na udaną współpracę.
T
Jestem zadowolony z obsługi.
Dobre ceny i terminowe dostawy. Towar z dnia na dzień, jeśli czegoś nie ma dostępnego, jest telefon z pytaniem o zamianę lub możliwość dostarczenia w innym terminie.
Śmiało mogę polecić
R
Radosław Glejzer
Panel Management Team Leader Gemius Polska
„Współpraca z Panem Szymonem Drobikiem oraz sklepem „Office Concierge” to czysta przyjemność. Zamówienia realizowane ekspresowo z najwyższą starannością oraz partnerskie podejście do klienta. Z doświadczenia wiemy, że wzajemne zaufanie w biznesie jest najważniejsze. Serdecznie polecam – Radosław Glejzer Panel Management Team Leader Gemius Polska”
P
Patrycja
współpraca od października 2018
Z przyjemnością informuję, że nasza firma współpracuje z firmą OC.
Współpraca rozpoczęła się w październiku 2018 i na chwilę obecną trwa nadal.
W ramach zawartej umowy firma realizuje:
- zaopatrzenie w artykuły spożywcze oraz biurowe,
- sprowadzanie produktów na specjalne życzenie.
Z perspektywy nabywcy ważną zaletą sklepu jest duża dostępność artykułów. Firma Office Concierge oferuje szeroki wachlarz towarów, osiąganych bez zbędnego oczekiwania na sfinalizowanie transakcji.
Na wyróżnienie zasługuje komunikacja z kontrahentem. Cenię sobie, gdy firma szanuje mnie jako klienta, dlatego moją uwagę zwrócił bezproblemowy kontakt.
Oferta firmy jest zdecydowanie godna polecenia. Firma jest w stanie zaspokoić potrzeby każdego, nawet najbardziej wymagającego klienta.
Z poważaniem,
Patrycja
M
Monika
Współpraca od 2013 roku
Znamy się już dosyć długo; współpracowałam z Panem Szymonem pracując w innej firmie. Szybka dostawa, dobra komunikacja, duży wybór artykułów. Polecam, bo warto :)