Zeszyt w linie A4 okł.miękka SYMBOLS A10 EL-M11-060-LA4

Zeszyt w linie A4 okł.miękka SYMBOLS A10 EL-M11-060-LA4

Cena widoczna po zalogowaniu
kod: ze 1296
jednostka sprzedaży: szt.
producent: ELISA
dostępność w magazynie: art. może być niedostępny <1

INNE PRODUKTY Z TEJ KATEGORII:

  • Brulion A5 96k gładki INTERDRUKBrulion A5 96k gładki INTERDRUKZeszyty i brulionyart. dostępny 63szczegółyCena widoczna po zalogowaniuBrulion A5 96k gładki INTERDRUKart. dostępny 63Zobacz więcej
  • Zeszyt A5 16k 3linia dwukolorowa L MINIONKI laminowany      UNIPAP *1840Zeszyt A5 16k 3linia dwukolorowa L MINIONKI laminowany UNIPAP *1840Zeszyty i brulionyart. dostępny 150szczegółyCena widoczna po zalogowaniuZeszyt A5 16k 3linia dwukolorowa L MINIONKI laminowany UNIPAP *1840art. dostępny 150Zobacz więcej
  • Zeszyt A5 32k linia dwukolo.L mix chłopięcy laminowany      UNIPAP *7004Zeszyt A5 32k linia dwukolo.L mix chłopięcy laminowany UNIPAP *7004Zeszyty i brulionyart. dostępny 71szczegółyCena widoczna po zalogowaniuZeszyt A5 32k linia dwukolo.L mix chłopięcy laminowany UNIPAP *7004art. dostępny 71Zobacz więcej

DOWIEDZ SIĘ JAK KLIENCI OCENIAJĄ NASZĄ PRACĘ:

R
Radosław Glejzer
Panel Management Team Leader Gemius Polska

„Współpraca z Panem Szymonem Drobikiem oraz sklepem „Office Concierge” to czysta przyjemność. Zamówienia realizowane ekspresowo z najwyższą starannością oraz partnerskie podejście do klienta. Z doświadczenia wiemy, że wzajemne zaufanie w biznesie jest najważniejsze. Serdecznie polecam – Radosław Glejzer Panel Management Team Leader Gemius Polska”

K
Karolina
współpraca od ok 2013
Współpraca z Panem Szymonem trwa już jakieś 7-8 lat, co prawda z krótkimi przerwami i podczas pracy w różnych firmach, ale zawsze wyróżniała się niezawodnością i wysokim poziomem obsługi. Firma Office Concierge niejednokrotnie realizowała zlecenia mogłoby się wydawać niemożliwe :) Stąd wiem, że na Panu Szymonie zawsze można polegać. Terminowe dostawy, wysoka kultura osobista, dbałość o jakość świadczonych usług – tak w wielkim skrócie mogę opisać naszą współpracę.
K
Kinga
accountant
Od około dwóch lat robię zakupy w Office Concierge i jestem zadowolona ze współpracy. 
Początkowo ze względu na przyzwyczajenie do innego sklepu nie chciałam nic zmieniać, ale dziś potwierdzam, że było warto i nie żałuję.
Jeśli kupujecie produkty do biura, to warto spróbować z OC. 
PS - nowy sklep jest ekstra!!!  :) :) :)
Polecam wszystkim!
P
Patrycja
współpraca od października 2018
Z przyjemnością informuję, że nasza firma współpracuje z firmą OC.
Współpraca rozpoczęła się w październiku 2018 i na chwilę obecną trwa nadal.
W ramach zawartej umowy firma realizuje: 
- zaopatrzenie w artykuły spożywcze oraz biurowe,
- sprowadzanie produktów na specjalne życzenie.
Z perspektywy nabywcy ważną zaletą sklepu jest duża dostępność artykułów. Firma Office Concierge oferuje szeroki wachlarz towarów, osiąganych bez zbędnego oczekiwania na sfinalizowanie transakcji.
Na wyróżnienie zasługuje komunikacja z kontrahentem. Cenię sobie, gdy firma szanuje mnie jako klienta, dlatego moją uwagę zwrócił bezproblemowy kontakt.
Oferta firmy jest zdecydowanie godna polecenia. Firma jest w stanie zaspokoić potrzeby każdego, nawet najbardziej wymagającego klienta.
Z poważaniem,
Patrycja
D
Darek
Współpraca od wielu lat
5 gwiazdek to zdecydowanie za mało aby zobrazować jakoś współpracy z OC. Terminowość, dyspozycyjność i niezawodność! Dobrze że was mamy:)

Wszystkie kategorie

Kontakt z nami
OFFICE CONCIERGE
UL. FORT WOLA 22
01-258 WARSZAWA
NIP: 7971952988
E-MAIL: INFO@OFFICE-CONCIERGE.PL
WWW.OFFICE-CONCIERGE.PL
TEL.: 608 859 080
GODZ. PRACY: 7:30 - 17:30