Kochani!
chcielibyśmy poinformować, że zamówienia złożone od dnia 18 czerwca zostaną zrealizowane 23 czerwca lub
w najszybszym możliwym terminie.
Przepraszamy za niedogodności, a w sprawach pilnych prosimy o kontakt telefoniczny - 608 859 080
Gilotyna Office Pro A4+ do 25 kartek 90230000 LEITZ
Cena widoczna po zalogowaniu
kod: ugk0645
jednostka sprzedaży: szt.
dostępność w magazynie: art. raczej dostępny 1
Opis
Przeznaczona do intensywnego użytku biurowego gilotyna Leitz Precision Office Pro A4+ służy do cięcia papieru, etykiet samoprzylepnych, folii, zdjęć, kartonu, materiałów zalaminowanych i tektur introligatorskich. Jest wydajna i wytrzymała - umożliwia szybkie i precyzyjnie cięcie do 25 kartek A4 (80 g/m²) jednocześnie. Posiada unikalne podświetlenie EdgeGlow, które oświetla krawędź tnącą, zapewniając lepszą widoczność i maksymalną precyzję cięcia. Przezroczysty ręczny docisk przytrzymuje papier na miejscu, podczas gdy ergonomiczny uchwyt zapewnia łatwe i wygodne cięcie. Dzięki naniesionym na laminowaną powierzchnię roboczą liniom siatki metrycznej, precyzyjnym oznaczeniom kątów i formatów, odpowiednie ułożenie papieru jest łatwe i szybkie. Osłona zabezpieczająca ostrze gwarantuje pełną ochronę podczas użytkowania, a zatrzask bezpieczeństwa blokuje ostrze, gdy gilotyna nie jest używana. Wykonane z wysokiej jakości nierdzewnej stali ostrze, solidny blat roboczy i przedłużona do 5 lat gwarancja sprawią, że zyskasz możliwość precyzyjnego cięcia papieru przez wiele lat.
INNE PRODUKTY Z TEJ KATEGORII:
DOWIEDZ SIĘ JAK KLIENCI OCENIAJĄ NASZĄ PRACĘ:
H
Hanna
Administracja szkoły
Nasza szkoła od dłuższego czasu współpracuje z Office Concierge Pana Szymona. Mamy dostęp do bardzo szerokiego asortymentu, a obsługa jest na bardzo wysokim poziomie. Cieszy nas terminowa, a czasem ekspresowa dostawa. Śmiało możemy polecić firmę Pana Szymona, bo wykonuje solidną pracę.
K
Od około dwóch lat robię zakupy w Office Concierge i jestem zadowolona ze współpracy.
Początkowo ze względu na przyzwyczajenie do innego sklepu nie chciałam nic zmieniać, ale dziś potwierdzam, że było warto i nie żałuję.
Jeśli kupujecie produkty do biura, to warto spróbować z OC.
PS - nowy sklep jest ekstra!!! :) :) :)
Polecam wszystkim!
T
Jestem zadowolony z obsługi.
Dobre ceny i terminowe dostawy. Towar z dnia na dzień, jeśli czegoś nie ma dostępnego, jest telefon z pytaniem o zamianę lub możliwość dostarczenia w innym terminie.
Śmiało mogę polecić
A
Anna
Współpracujemy z Office Concierge od 2012 roku
Szczerze polecam firmę Office Concierge wszystkim osobom robiącym zakupy do biura.
Przez kilka lat współpracy nie przypominam sobie sytuacji żebym była źle obsłużona albo żeby jakaś dostawa nie dotarła (szczególnie mam na myśli nagłą potrzebę albo zamówienie spoza oferty katalogowej czy sklepu). Doceniam, że każde zlecenie jest podejmowane i nie muszę zawracać sobie głowy szukaniem potrzebnej rzeczy lub jeżdżeniem za czymś... Po powrocie z urlopu macierzyńskiego nic się nie zmieniło i jesteśmy obsługiwani w taki sam sposób - z zaangażowaniem.
Dziękuję i pozdrawiam,
Anna
A
Agnieszka
Właściciel firmy
Dobrze się współpracuje. Mogę polecić innym osobom.