Kochani!
chcielibyśmy poinformować, że zamówienia złożone od dnia 18 czerwca zostaną zrealizowane 23 czerwca lub
w najszybszym możliwym terminie.
Przepraszamy za niedogodności, a w sprawach pilnych prosimy o kontakt telefoniczny - 608 859 080
Niszczarka REXEL Mercury RDS2270 2102433EU
Cena widoczna po zalogowaniu
kod: unk3440
jednostka sprzedaży: szt.
dostępność w magazynie: art. może być niedostępny <1
Opis
Nowoczesna niszczarka Mercury przeznaczona dla biur zatrudniających do 20 pracowników zapewnia bezpieczeństwo, tnąc dokumenty na paski. Technologia czujnikowa Mercury zapobiega zacięciom papieru; niszczy do 22 kartek naraz. Wysuwana rama na worki do recyklingu, mieszczące do 600 pociętych kartek zapewnia łatwe opróżnianie ścinków.Unikalne Cechy Produktów_Poziom bezpieczeństwa DIN: 2 (ścinki 5,8 mm)/ Tnie maksymalnie 23 kartki (70g/m2)/ Pojemność kosza 70l/ Cięcie: papier, CD, karty kredytowe, zszywki, spinacze biurowe_2 stopniowy system zabezpieczający zacięciom (1.Mercury; 2. Wycofanie)_Auto start_stop, cofanie papieru, zabezpieczenie przed przegrzaniem_Automatyczne czyszczenie głowicy z pozostałości ciętych dokumentów_Bardzo cicha, tylko 60db_Kompleksowe bezpieczeństwo użytkownika (FingerSafe + 3 stopnie zabezp.)_Wysuwany kosz i automatyczne wyłączenie przy otwartych drzwiach_Energooszczędność, auto-wył. po 2 min_Czujnik optyczny startu i przepełnienia kosza/ Szczelina wejściowa 26 cm, wysokość 78cm_Gwaranc
INNE PRODUKTY Z TEJ KATEGORII:
DOWIEDZ SIĘ JAK KLIENCI OCENIAJĄ NASZĄ PRACĘ:
P
Patrycja
współpraca od października 2018
Z przyjemnością informuję, że nasza firma współpracuje z firmą OC.
Współpraca rozpoczęła się w październiku 2018 i na chwilę obecną trwa nadal.
W ramach zawartej umowy firma realizuje:
- zaopatrzenie w artykuły spożywcze oraz biurowe,
- sprowadzanie produktów na specjalne życzenie.
Z perspektywy nabywcy ważną zaletą sklepu jest duża dostępność artykułów. Firma Office Concierge oferuje szeroki wachlarz towarów, osiąganych bez zbędnego oczekiwania na sfinalizowanie transakcji.
Na wyróżnienie zasługuje komunikacja z kontrahentem. Cenię sobie, gdy firma szanuje mnie jako klienta, dlatego moją uwagę zwrócił bezproblemowy kontakt.
Oferta firmy jest zdecydowanie godna polecenia. Firma jest w stanie zaspokoić potrzeby każdego, nawet najbardziej wymagającego klienta.
Z poważaniem,
Patrycja
A
Ceny w porządku, obsługa też. Wolałbym dostawę w pierwszej połowie dnia, ale często towar otrzmuję w dniu złożenia zamówienia bez dodatkowych kosztów, więc to rekompensuje późniejszą porę. Tak naprawdę, to mógłbym dać 5 gwiazdek, ale 4 dla większej motywacji. Ogólnie polecam. Andrzej
K
Od około dwóch lat robię zakupy w Office Concierge i jestem zadowolona ze współpracy.
Początkowo ze względu na przyzwyczajenie do innego sklepu nie chciałam nic zmieniać, ale dziś potwierdzam, że było warto i nie żałuję.
Jeśli kupujecie produkty do biura, to warto spróbować z OC.
PS - nowy sklep jest ekstra!!! :) :) :)
Polecam wszystkim!
T
Jestem zadowolony z obsługi.
Dobre ceny i terminowe dostawy. Towar z dnia na dzień, jeśli czegoś nie ma dostępnego, jest telefon z pytaniem o zamianę lub możliwość dostarczenia w innym terminie.
Śmiało mogę polecić
D
Darek
Współpraca od wielu lat
5 gwiazdek to zdecydowanie za mało aby zobrazować jakoś współpracy z OC. Terminowość, dyspozycyjność i niezawodność! Dobrze że was mamy:)