Kochani!
chcielibyśmy poinformować, że zamówienia złożone od dnia 18 czerwca zostaną zrealizowane 23 czerwca lub
w najszybszym możliwym terminie.
Przepraszamy za niedogodności, a w sprawach pilnych prosimy o kontakt telefoniczny - 608 859 080
Trymer PROTON A4 5410201 FELLOWES
Cena widoczna po zalogowaniu
kod: ug0460
jednostka sprzedaży: szt.
dostępność w magazynie: art. raczej dostępny 1
Opis
Trymer przeznaczony do okazyjnego użytku w małym biurze do cięcia dokumentów o rozmiarze do A4__Zawiera bezpieczną w użyciu unikalną kasetę Fellowes SafeCut_ z ostrzem ze stali nierdzewnej, ostrze pozostaje cały czas w osłonie kasety, jest wysuwane tylko w momencie cięcia_W zestawie kaseta z ostrzem do cięcia prostego, możliwość dokupienia dodatkowych ostrzy do cięcia falowanego, perforacji oraz zaginania_Zintegrowany system przechowywania kaset SafeCut_ gwarantuje, że ostrza zawsze będą pod ręką_Tnie jednorazowo do 10 arkuszy papieru (80g)_Metalowa baza zintegrowana z antypoślizgowymi nóżkami_Docisk papieru z możliwością ustawienia pozycji zapobiega przesuwaniu dokumentu podczas cięcia_Miarki cięcia dla różnych rozmiarów dokumentów, zdjęć i do cięcia pod kątem_Bezpieczna pozycji karetki w czasie spoczynku ułatwia wymianę kasety z ostrzem oraz przenoszenie_Przyjazna dla użytkownika ergonomiczna konstrukcja_Specjalne wgłębienia w podstawie ułatwiające przenoszenie_Certyfikat bezpieczeństwa TUV & GS
INNE PRODUKTY Z TEJ KATEGORII:
DOWIEDZ SIĘ JAK KLIENCI OCENIAJĄ NASZĄ PRACĘ:
M
Monika
Współpraca od 2013 roku
Znamy się już dosyć długo; współpracowałam z Panem Szymonem pracując w innej firmie. Szybka dostawa, dobra komunikacja, duży wybór artykułów. Polecam, bo warto :)
K
Karolina
współpraca od ok 2013
Współpraca z Panem Szymonem trwa już jakieś 7-8 lat, co prawda z krótkimi przerwami i podczas pracy w różnych firmach, ale zawsze wyróżniała się niezawodnością i wysokim poziomem obsługi. Firma Office Concierge niejednokrotnie realizowała zlecenia mogłoby się wydawać niemożliwe :) Stąd wiem, że na Panu Szymonie zawsze można polegać. Terminowe dostawy, wysoka kultura osobista, dbałość o jakość świadczonych usług – tak w wielkim skrócie mogę opisać naszą współpracę.
K
Od około dwóch lat robię zakupy w Office Concierge i jestem zadowolona ze współpracy.
Początkowo ze względu na przyzwyczajenie do innego sklepu nie chciałam nic zmieniać, ale dziś potwierdzam, że było warto i nie żałuję.
Jeśli kupujecie produkty do biura, to warto spróbować z OC.
PS - nowy sklep jest ekstra!!! :) :) :)
Polecam wszystkim!
P
Patrycja
współpraca od października 2018
Z przyjemnością informuję, że nasza firma współpracuje z firmą OC.
Współpraca rozpoczęła się w październiku 2018 i na chwilę obecną trwa nadal.
W ramach zawartej umowy firma realizuje:
- zaopatrzenie w artykuły spożywcze oraz biurowe,
- sprowadzanie produktów na specjalne życzenie.
Z perspektywy nabywcy ważną zaletą sklepu jest duża dostępność artykułów. Firma Office Concierge oferuje szeroki wachlarz towarów, osiąganych bez zbędnego oczekiwania na sfinalizowanie transakcji.
Na wyróżnienie zasługuje komunikacja z kontrahentem. Cenię sobie, gdy firma szanuje mnie jako klienta, dlatego moją uwagę zwrócił bezproblemowy kontakt.
Oferta firmy jest zdecydowanie godna polecenia. Firma jest w stanie zaspokoić potrzeby każdego, nawet najbardziej wymagającego klienta.
Z poważaniem,
Patrycja
P
Z firmą Office Concierge współpracujemy już kilka lat. Pan Szymon podchodzi do tematu zadaniowo, co w tej branży jest bardzo pomocne :) Realizacja zamówienia zawsze w 100%, drobne miłe upominki przypominające, że dla OC Klient się naprawdę liczy oraz profesjonalne podejście wpływają na udaną współpracę.