171-2 Prot.anul.sprz.z.kasy N! 2/3 MICHALCZYK I PROKOP
  • #1

171-2 Prot.anul.sprz.z.kasy N! 2/3 MICHALCZYK I PROKOP

Cena widoczna po zalogowaniu
kod: dr3350
jednostka sprzedaży: szt.
dostępność w magazynie: art. może być niedostępny <1

Opis

Protokół anulowania sprzedaży z kasy fiskalnej

INNE PRODUKTY Z TEJ KATEGORII:

  • 527-1 REC Roczna ewid.czasu pr pracy MICHALCZYK I PROKOP527-1 REC Roczna ewid.czasu pr pracy MICHALCZYK I PROKOPDruki akcydensoweart. dostępny 8szczegółyCena widoczna po zalogowaniu527-1 REC Roczna ewid.czasu pr pracy MICHALCZYK I PROKOPart. dostępny 8Zobacz więcej
  • F-130-2 Podatki 2-odcinkowe polecenie przelewu A4 100 kartek MICHALCZYKF-130-2 Podatki 2-odcinkowe polecenie przelewu A4 100 kartek MICHALCZYKDruki akcydensoweart. dostępny 6szczegółyCena widoczna po zalogowaniuF-130-2 Podatki 2-odcinkowe polecenie przelewu A4 100 kartek MICHALCZYKart. dostępny 6Zobacz więcej
  • 351-8 WZ wydanie materiałów na zewnątrz 1/3A4 80 kartek MICHALCZYK351-8 WZ wydanie materiałów na zewnątrz 1/3A4 80 kartek MICHALCZYKDruki akcydensoweart. dostępny 309szczegółyCena widoczna po zalogowaniu351-8 WZ wydanie materiałów na zewnątrz 1/3A4 80 kartek MICHALCZYKart. dostępny 309Zobacz więcej

DOWIEDZ SIĘ JAK KLIENCI OCENIAJĄ NASZĄ PRACĘ:

P
Patrycja
Z firmą Office Concierge współpracujemy już kilka lat. Pan Szymon podchodzi do tematu zadaniowo, co w tej branży jest bardzo pomocne  :) Realizacja zamówienia zawsze w 100%, drobne miłe upominki przypominające, że dla OC Klient się naprawdę liczy oraz profesjonalne podejście wpływają na udaną współpracę.
T
Tomek
od 09.2018.
Jestem zadowolony z obsługi.
Dobre ceny i terminowe dostawy. Towar z dnia na dzień, jeśli czegoś nie ma dostępnego, jest telefon z pytaniem o zamianę lub możliwość dostarczenia w innym terminie. 
Śmiało mogę polecić
P
Patrycja
współpraca od października 2018
Z przyjemnością informuję, że nasza firma współpracuje z firmą OC.
Współpraca rozpoczęła się w październiku 2018 i na chwilę obecną trwa nadal.
W ramach zawartej umowy firma realizuje: 
- zaopatrzenie w artykuły spożywcze oraz biurowe,
- sprowadzanie produktów na specjalne życzenie.
Z perspektywy nabywcy ważną zaletą sklepu jest duża dostępność artykułów. Firma Office Concierge oferuje szeroki wachlarz towarów, osiąganych bez zbędnego oczekiwania na sfinalizowanie transakcji.
Na wyróżnienie zasługuje komunikacja z kontrahentem. Cenię sobie, gdy firma szanuje mnie jako klienta, dlatego moją uwagę zwrócił bezproblemowy kontakt.
Oferta firmy jest zdecydowanie godna polecenia. Firma jest w stanie zaspokoić potrzeby każdego, nawet najbardziej wymagającego klienta.
Z poważaniem,
Patrycja
A
Anna
Współpracujemy z Office Concierge od 2012 roku
Szczerze polecam firmę Office Concierge wszystkim osobom robiącym zakupy do biura.
Przez kilka lat współpracy nie przypominam sobie sytuacji żebym była źle obsłużona albo żeby jakaś dostawa nie dotarła (szczególnie mam na myśli nagłą potrzebę albo zamówienie spoza oferty katalogowej czy sklepu). Doceniam, że każde zlecenie jest podejmowane i nie muszę zawracać sobie głowy szukaniem potrzebnej rzeczy lub jeżdżeniem za czymś... Po powrocie z urlopu macierzyńskiego nic się nie zmieniło i jesteśmy obsługiwani w taki sam sposób - z zaangażowaniem.
Dziękuję i pozdrawiam,
Anna
B
Beata Pakuła

Zakupy w Office Concierge polecam każdemu! Zaczynając od szerokiego asortymentu, przez łatwość obsługi strony internetowej, przyjemną obsługę na najwyższym poziomie i fakt, że dostawy pojawiają się ekspresowo w biurze. W żadnych innym sklepie nie uświadczyłam tak profesjonalnej i indywidualnej obsługi jak u Pana Szymona.  Jeżeli ktoś zastanawia się, gdzie zaopatrywać swoje biuro we wszystkie potrzebne rzeczy – tylko w Office Concierge!

Wszystkie kategorie

Kontakt z nami
OFFICE CONCIERGE
UL. FORT WOLA 22
01-258 WARSZAWA
NIP: 7971952988
E-MAIL: INFO@OFFICE-CONCIERGE.PL
WWW.OFFICE-CONCIERGE.PL
TEL.: 608 859 080
GODZ. PRACY: 7:30 - 17:30