Papier xero A4 XEROX BUSINESS 3R91820

Papier xero A4 XEROX BUSINESS 3R91820

Cena widoczna po zalogowaniu
kod: ppk0090
jednostka sprzedaży: ryza
producent: Xerox
dostępność w magazynie: art. dostępny 7

Opis

Papier Xerox Business- ekonomiczny papier, przeznaczony do czarno-białych kopiarek oraz drukarek laserowych- klasy B o optymalnych parametrach i bieli odpowiedniej dla tej klasy papierów - dzięki korzystnemu stosunkowi jakości do ceny może być stosowany do drukowania produkcyjnego oraz w małych biurach - certyfikaty: ISO 9001, 14001, 9706 - białość CIE D65: 150 +/-3 - jednostka sprzedaży 1ryza

INNE PRODUKTY Z TEJ KATEGORII:

  • Papier COLOR COPY satynowany A3 250g CC325 125 arkuszyPapier COLOR COPY satynowany A3 250g CC325 125 arkuszyPapiery xero białeart. dostępny 10szczegółyCena widoczna po zalogowaniuPapier COLOR COPY satynowany A3 250g CC325 125 arkuszyart. dostępny 10Zobacz więcej
  • Papier COLOR COPY satynowany A4 250g CC425 125 arkuszyPapier COLOR COPY satynowany A4 250g CC425 125 arkuszyPapiery xero białeart. dostępny 270szczegółyCena widoczna po zalogowaniuPapier COLOR COPY satynowany A4 250g CC425 125 arkuszyart. dostępny 270Zobacz więcej
  • Papier COLOR COPY satynowany A3 160g CC316  250arkPapier COLOR COPY satynowany A3 160g CC316 250arkPapiery xero białeart. raczej dostępny 3szczegółyCena widoczna po zalogowaniuPapier COLOR COPY satynowany A3 160g CC316 250arkart. raczej dostępny 3Zobacz więcej

DOWIEDZ SIĘ JAK KLIENCI OCENIAJĄ NASZĄ PRACĘ:

B
Beata Pakuła

Zakupy w Office Concierge polecam każdemu! Zaczynając od szerokiego asortymentu, przez łatwość obsługi strony internetowej, przyjemną obsługę na najwyższym poziomie i fakt, że dostawy pojawiają się ekspresowo w biurze. W żadnych innym sklepie nie uświadczyłam tak profesjonalnej i indywidualnej obsługi jak u Pana Szymona.  Jeżeli ktoś zastanawia się, gdzie zaopatrywać swoje biuro we wszystkie potrzebne rzeczy – tylko w Office Concierge!

K
Kinga
accountant
Od około dwóch lat robię zakupy w Office Concierge i jestem zadowolona ze współpracy. 
Początkowo ze względu na przyzwyczajenie do innego sklepu nie chciałam nic zmieniać, ale dziś potwierdzam, że było warto i nie żałuję.
Jeśli kupujecie produkty do biura, to warto spróbować z OC. 
PS - nowy sklep jest ekstra!!!  :) :) :)
Polecam wszystkim!
A
Agnieszka
Właściciel firmy
Dobrze się współpracuje. Mogę polecić innym osobom.
P
Patrycja
współpraca od października 2018
Z przyjemnością informuję, że nasza firma współpracuje z firmą OC.
Współpraca rozpoczęła się w październiku 2018 i na chwilę obecną trwa nadal.
W ramach zawartej umowy firma realizuje: 
- zaopatrzenie w artykuły spożywcze oraz biurowe,
- sprowadzanie produktów na specjalne życzenie.
Z perspektywy nabywcy ważną zaletą sklepu jest duża dostępność artykułów. Firma Office Concierge oferuje szeroki wachlarz towarów, osiąganych bez zbędnego oczekiwania na sfinalizowanie transakcji.
Na wyróżnienie zasługuje komunikacja z kontrahentem. Cenię sobie, gdy firma szanuje mnie jako klienta, dlatego moją uwagę zwrócił bezproblemowy kontakt.
Oferta firmy jest zdecydowanie godna polecenia. Firma jest w stanie zaspokoić potrzeby każdego, nawet najbardziej wymagającego klienta.
Z poważaniem,
Patrycja
P
Patrycja
Z firmą Office Concierge współpracujemy już kilka lat. Pan Szymon podchodzi do tematu zadaniowo, co w tej branży jest bardzo pomocne  :) Realizacja zamówienia zawsze w 100%, drobne miłe upominki przypominające, że dla OC Klient się naprawdę liczy oraz profesjonalne podejście wpływają na udaną współpracę.

Wszystkie kategorie

Kontakt z nami
OFFICE CONCIERGE
UL. FORT WOLA 22
01-258 WARSZAWA
NIP: 7971952988
E-MAIL: INFO@OFFICE-CONCIERGE.PL
WWW.OFFICE-CONCIERGE.PL
TEL.: 608 859 080
GODZ. PRACY: 7:30 - 17:30