Kochani!
chcielibyśmy poinformować, że zamówienia złożone od dnia 18 czerwca zostaną zrealizowane 23 czerwca lub
w najszybszym możliwym terminie.
Przepraszamy za niedogodności, a w sprawach pilnych prosimy o kontakt telefoniczny - 608 859 080
Minitabliczka suchościeralna A4 1915710 NOBO
Cena widoczna po zalogowaniu
kod: tbk1553
jednostka sprzedaży: szt.
dostępność w magazynie: art. może być niedostępny <1
Opis
Minitabliczka suchościeralna Nobo A4
Minitabliczka to przydatne akcesorium, które sprawdzi się w każdym miejscu pracy w domu lub w biurze do sporządzania notatek, zapisywania pomysłów lub ważnych dat. Dzięki stylowej drewnianej ramce zaokrąglonej na rogach i wyposażonej w rozkładaną nóżkę, tabliczkę można ustawić w pozycji pionowej lub położyć na płasko na biurku. Dwustronna suchościeralna minitabliczka z powierzchnią magnetyczną po jednej stronie i melaminową, utwardzoną światłem UV, po drugiej, idealnie nadaje się do przypinania wiadomości za pomocą magnesów oraz pisania notatek.
- Stylowa drewniana ramka z zaokrąglonymi rogami umożliwia ustawienie tabliczki na nóżce w orientacji pionowej lub położenie na płasko na biurku.
- Dwustronna suchościeralna minitabliczka z powierzchnią magnetyczną po jednej stronie i melaminową, utwardzoną światłem UV, po drugiej.
- Zdejmowana nóżka umożliwia korzystanie z tabliczki w orientacji pionowej lub położenia jej na płasko.
- Rozmiar minitabliczki: A4 (297 x 210 mm).
- Certyfikat FSC
INNE PRODUKTY Z TEJ KATEGORII:
DOWIEDZ SIĘ JAK KLIENCI OCENIAJĄ NASZĄ PRACĘ:
A
Agnieszka
Właściciel firmy
Dobrze się współpracuje. Mogę polecić innym osobom.
P
Patrycja
współpraca od października 2018
Z przyjemnością informuję, że nasza firma współpracuje z firmą OC.
Współpraca rozpoczęła się w październiku 2018 i na chwilę obecną trwa nadal.
W ramach zawartej umowy firma realizuje:
- zaopatrzenie w artykuły spożywcze oraz biurowe,
- sprowadzanie produktów na specjalne życzenie.
Z perspektywy nabywcy ważną zaletą sklepu jest duża dostępność artykułów. Firma Office Concierge oferuje szeroki wachlarz towarów, osiąganych bez zbędnego oczekiwania na sfinalizowanie transakcji.
Na wyróżnienie zasługuje komunikacja z kontrahentem. Cenię sobie, gdy firma szanuje mnie jako klienta, dlatego moją uwagę zwrócił bezproblemowy kontakt.
Oferta firmy jest zdecydowanie godna polecenia. Firma jest w stanie zaspokoić potrzeby każdego, nawet najbardziej wymagającego klienta.
Z poważaniem,
Patrycja
M
Monika
Współpraca od 2013 roku
Znamy się już dosyć długo; współpracowałam z Panem Szymonem pracując w innej firmie. Szybka dostawa, dobra komunikacja, duży wybór artykułów. Polecam, bo warto :)
T
Jestem zadowolony z obsługi.
Dobre ceny i terminowe dostawy. Towar z dnia na dzień, jeśli czegoś nie ma dostępnego, jest telefon z pytaniem o zamianę lub możliwość dostarczenia w innym terminie.
Śmiało mogę polecić
K
Karolina
współpraca od ok 2013
Współpraca z Panem Szymonem trwa już jakieś 7-8 lat, co prawda z krótkimi przerwami i podczas pracy w różnych firmach, ale zawsze wyróżniała się niezawodnością i wysokim poziomem obsługi. Firma Office Concierge niejednokrotnie realizowała zlecenia mogłoby się wydawać niemożliwe :) Stąd wiem, że na Panu Szymonie zawsze można polegać. Terminowe dostawy, wysoka kultura osobista, dbałość o jakość świadczonych usług – tak w wielkim skrócie mogę opisać naszą współpracę.