Kochani!
chcielibyśmy poinformować, że zamówienia złożone od dnia 18 czerwca zostaną zrealizowane 23 czerwca lub
w najszybszym możliwym terminie.
Przepraszamy za niedogodności, a w sprawach pilnych prosimy o kontakt telefoniczny - 608 859 080
Etykiety A4 48.5x16.9mm białe nr001 (100sztuk) EMERSON eta4485.169
Cena widoczna po zalogowaniu
kod: etk3220
jednostka sprzedaży: op
dostępność w magazynie: art. dostępny 17
Opis
Etykiety samoprzylepne _- dostarczane są na arkuszach o formacie A4 - współpracują ze wszystkimi rodzajami drukarek igłowych, atramentowych i z większością drukarek laserowych (patrz zalecenia producenta) - wopakowaniu 100 arkuszy- dostępne w wersji z tzw.Quatro Clean Technology - tj. z krawędziami bezpieczeństwa, które zapobiegają odkładaniu się kleju na mechanizmie drukarki _- jednostka sprzedaży 1 opakowanie
INNE PRODUKTY Z TEJ KATEGORII:
DOWIEDZ SIĘ JAK KLIENCI OCENIAJĄ NASZĄ PRACĘ:
P
Patrycja
współpraca od października 2018
Z przyjemnością informuję, że nasza firma współpracuje z firmą OC.
Współpraca rozpoczęła się w październiku 2018 i na chwilę obecną trwa nadal.
W ramach zawartej umowy firma realizuje:
- zaopatrzenie w artykuły spożywcze oraz biurowe,
- sprowadzanie produktów na specjalne życzenie.
Z perspektywy nabywcy ważną zaletą sklepu jest duża dostępność artykułów. Firma Office Concierge oferuje szeroki wachlarz towarów, osiąganych bez zbędnego oczekiwania na sfinalizowanie transakcji.
Na wyróżnienie zasługuje komunikacja z kontrahentem. Cenię sobie, gdy firma szanuje mnie jako klienta, dlatego moją uwagę zwrócił bezproblemowy kontakt.
Oferta firmy jest zdecydowanie godna polecenia. Firma jest w stanie zaspokoić potrzeby każdego, nawet najbardziej wymagającego klienta.
Z poważaniem,
Patrycja
B
Zakupy w Office Concierge polecam każdemu! Zaczynając od szerokiego asortymentu, przez łatwość obsługi strony internetowej, przyjemną obsługę na najwyższym poziomie i fakt, że dostawy pojawiają się ekspresowo w biurze. W żadnych innym sklepie nie uświadczyłam tak profesjonalnej i indywidualnej obsługi jak u Pana Szymona. Jeżeli ktoś zastanawia się, gdzie zaopatrywać swoje biuro we wszystkie potrzebne rzeczy – tylko w Office Concierge!
K
Od około dwóch lat robię zakupy w Office Concierge i jestem zadowolona ze współpracy.
Początkowo ze względu na przyzwyczajenie do innego sklepu nie chciałam nic zmieniać, ale dziś potwierdzam, że było warto i nie żałuję.
Jeśli kupujecie produkty do biura, to warto spróbować z OC.
PS - nowy sklep jest ekstra!!! :) :) :)
Polecam wszystkim!
K
Karolina
współpraca od ok 2013
Współpraca z Panem Szymonem trwa już jakieś 7-8 lat, co prawda z krótkimi przerwami i podczas pracy w różnych firmach, ale zawsze wyróżniała się niezawodnością i wysokim poziomem obsługi. Firma Office Concierge niejednokrotnie realizowała zlecenia mogłoby się wydawać niemożliwe :) Stąd wiem, że na Panu Szymonie zawsze można polegać. Terminowe dostawy, wysoka kultura osobista, dbałość o jakość świadczonych usług – tak w wielkim skrócie mogę opisać naszą współpracę.
M
Monika
Współpraca od 2013 roku
Znamy się już dosyć długo; współpracowałam z Panem Szymonem pracując w innej firmie. Szybka dostawa, dobra komunikacja, duży wybór artykułów. Polecam, bo warto :)