Kochani!
chcielibyśmy poinformować, że zamówienia złożone od dnia 18 czerwca zostaną zrealizowane 23 czerwca lub
w najszybszym możliwym terminie.
Przepraszamy za niedogodności, a w sprawach pilnych prosimy o kontakt telefoniczny - 608 859 080
Etykiety ZF A4 52.5x29 7mm białe 3651 AVERY ZWECKFORM (100 arkuszy)
Cena widoczna po zalogowaniu
kod: etk1210
jednostka sprzedaży: op
dostępność w magazynie: art. raczej dostępny 4
Opis
Etykiety uniwersalne Avery Zweckform _-etykiety samoprzylepne do wszechstronnych zastosowań -idealne do adresowania kopert i przesyłek pocztowych, oznaczania dokumentów, produktów i wielu innych zastosowań -przeznaczone do wszystkich typów drukarek atramentowych, laserowych oraz kserokopiarek -posiadają technologię QCT zapobiegającą wydostawaniu się kleju podczas drukowania, co chroni delikatne elementy drukarki przed uszkodzeniem-wybrane rozmiary posiadają unikalny system QuickPEEL_ ułatwiający odrywanie i szybsze przyklejanie etykiet-ekologiczne etykiety podlegające pełnej utylizacji jako odpad papierowy -etykiety z certyfikatem FSC -wytworzone z papieru pochodzącego z ekologicznie zarządzanych obszarów leśnych -etykiety Avery Zweckform można zaprojektować za pomocą DesignPro_5 -DARMOWEGO oprogramowania dostępnego na stronie www.avery-zweckform.pl_- jednostka sprzedazy 1 opakowanie
INNE PRODUKTY Z TEJ KATEGORII:
DOWIEDZ SIĘ JAK KLIENCI OCENIAJĄ NASZĄ PRACĘ:
K
Od około dwóch lat robię zakupy w Office Concierge i jestem zadowolona ze współpracy.
Początkowo ze względu na przyzwyczajenie do innego sklepu nie chciałam nic zmieniać, ale dziś potwierdzam, że było warto i nie żałuję.
Jeśli kupujecie produkty do biura, to warto spróbować z OC.
PS - nowy sklep jest ekstra!!! :) :) :)
Polecam wszystkim!
M
Monika
Współpraca od 2013 roku
Znamy się już dosyć długo; współpracowałam z Panem Szymonem pracując w innej firmie. Szybka dostawa, dobra komunikacja, duży wybór artykułów. Polecam, bo warto :)
P
Z firmą Office Concierge współpracujemy już kilka lat. Pan Szymon podchodzi do tematu zadaniowo, co w tej branży jest bardzo pomocne :) Realizacja zamówienia zawsze w 100%, drobne miłe upominki przypominające, że dla OC Klient się naprawdę liczy oraz profesjonalne podejście wpływają na udaną współpracę.
K
Karolina
współpraca od ok 2013
Współpraca z Panem Szymonem trwa już jakieś 7-8 lat, co prawda z krótkimi przerwami i podczas pracy w różnych firmach, ale zawsze wyróżniała się niezawodnością i wysokim poziomem obsługi. Firma Office Concierge niejednokrotnie realizowała zlecenia mogłoby się wydawać niemożliwe :) Stąd wiem, że na Panu Szymonie zawsze można polegać. Terminowe dostawy, wysoka kultura osobista, dbałość o jakość świadczonych usług – tak w wielkim skrócie mogę opisać naszą współpracę.
B
Zakupy w Office Concierge polecam każdemu! Zaczynając od szerokiego asortymentu, przez łatwość obsługi strony internetowej, przyjemną obsługę na najwyższym poziomie i fakt, że dostawy pojawiają się ekspresowo w biurze. W żadnych innym sklepie nie uświadczyłam tak profesjonalnej i indywidualnej obsługi jak u Pana Szymona. Jeżeli ktoś zastanawia się, gdzie zaopatrywać swoje biuro we wszystkie potrzebne rzeczy – tylko w Office Concierge!