Kochani!
chcielibyśmy poinformować, że zamówienia złożone od dnia 18 czerwca zostaną zrealizowane 23 czerwca lub
w najszybszym możliwym terminie.
Przepraszamy za niedogodności, a w sprawach pilnych prosimy o kontakt telefoniczny - 608 859 080
Blok do flipcharta Nobo Premium 60x85cm 50k 90g (2 szt.) 1915658 NOBO
Cena widoczna po zalogowaniu
kod: blk3310
jednostka sprzedaży: op
dostępność w magazynie: art. może być niedostępny <1
Opis
Blok Nobo Premium do flipcharta 60x85cm 50 kartek (gładkie / w kratkę) 90 g/m² 2 szt.
- Blok z odwracanymi kartkami do dwustronnego wykorzystania, bez nadruku lub w kratkę, o gramaturze 90 g/m² oraz mocnym mechanizmem zaciskowym ułatwiającym użytkowanie. Wielkość nadrukowanej kratki: 50 mm.
- Wysokiej jakości gładki papier jest perforowany i posiada 15 dziurek do zawieszania, co umożliwia umieszczenie bloku na większości modeli flipchartów.
- Papier pochodzi z odpowiedzialnie zarządzanych lasów europejskich. Posiada certyfikat FSC i Nordic Swan.
- Nadruk wykonywany przy użyciu atramentów na bazie wody, niezawierających rozpuszczalników.
- Rozmiar bloku: 60 x 85 cm, 50 kartek. 2 szt. w opakowaniu (zapakowane na płasko). Opakowanie nie zawiera plastiku.
INNE PRODUKTY Z TEJ KATEGORII:
DOWIEDZ SIĘ JAK KLIENCI OCENIAJĄ NASZĄ PRACĘ:
K
Od około dwóch lat robię zakupy w Office Concierge i jestem zadowolona ze współpracy.
Początkowo ze względu na przyzwyczajenie do innego sklepu nie chciałam nic zmieniać, ale dziś potwierdzam, że było warto i nie żałuję.
Jeśli kupujecie produkty do biura, to warto spróbować z OC.
PS - nowy sklep jest ekstra!!! :) :) :)
Polecam wszystkim!
P
Z firmą Office Concierge współpracujemy już kilka lat. Pan Szymon podchodzi do tematu zadaniowo, co w tej branży jest bardzo pomocne :) Realizacja zamówienia zawsze w 100%, drobne miłe upominki przypominające, że dla OC Klient się naprawdę liczy oraz profesjonalne podejście wpływają na udaną współpracę.
P
Patrycja
współpraca od października 2018
Z przyjemnością informuję, że nasza firma współpracuje z firmą OC.
Współpraca rozpoczęła się w październiku 2018 i na chwilę obecną trwa nadal.
W ramach zawartej umowy firma realizuje:
- zaopatrzenie w artykuły spożywcze oraz biurowe,
- sprowadzanie produktów na specjalne życzenie.
Z perspektywy nabywcy ważną zaletą sklepu jest duża dostępność artykułów. Firma Office Concierge oferuje szeroki wachlarz towarów, osiąganych bez zbędnego oczekiwania na sfinalizowanie transakcji.
Na wyróżnienie zasługuje komunikacja z kontrahentem. Cenię sobie, gdy firma szanuje mnie jako klienta, dlatego moją uwagę zwrócił bezproblemowy kontakt.
Oferta firmy jest zdecydowanie godna polecenia. Firma jest w stanie zaspokoić potrzeby każdego, nawet najbardziej wymagającego klienta.
Z poważaniem,
Patrycja
A
Anna
Współpracujemy z Office Concierge od 2012 roku
Szczerze polecam firmę Office Concierge wszystkim osobom robiącym zakupy do biura.
Przez kilka lat współpracy nie przypominam sobie sytuacji żebym była źle obsłużona albo żeby jakaś dostawa nie dotarła (szczególnie mam na myśli nagłą potrzebę albo zamówienie spoza oferty katalogowej czy sklepu). Doceniam, że każde zlecenie jest podejmowane i nie muszę zawracać sobie głowy szukaniem potrzebnej rzeczy lub jeżdżeniem za czymś... Po powrocie z urlopu macierzyńskiego nic się nie zmieniło i jesteśmy obsługiwani w taki sam sposób - z zaangażowaniem.
Dziękuję i pozdrawiam,
Anna
H
Hanna
Administracja szkoły
Nasza szkoła od dłuższego czasu współpracuje z Office Concierge Pana Szymona. Mamy dostęp do bardzo szerokiego asortymentu, a obsługa jest na bardzo wysokim poziomie. Cieszy nas terminowa, a czasem ekspresowa dostawa. Śmiało możemy polecić firmę Pana Szymona, bo wykonuje solidną pracę.