Kochani!
chcielibyśmy poinformować, że zamówienia złożone od dnia 18 czerwca zostaną zrealizowane 23 czerwca lub
w najszybszym możliwym terminie.
Przepraszamy za niedogodności, a w sprawach pilnych prosimy o kontakt telefoniczny - 608 859 080
Blok do flipcharta Nobo Premium 60x85cm 50k w rolce 90g 1915657 NOBO
Cena widoczna po zalogowaniu
kod: blk3311
jednostka sprzedaży: szt.
dostępność w magazynie: art. może być niedostępny <1
Opis
Blok Nobo Premium do flipcharta 60x85cm 50 kartek w rolce (gładkie / w kratkę) 90 g/m²
- Blok z odwracanymi kartkami do dwustronnego wykorzystania, bez nadruku lub w kratkę, o gramaturze 90 g/m² oraz mocnym mechanizmem zaciskowym ułatwiającym użytkowanie. Wielkość nadrukowanej kratki: 50 mm.
- Wysokiej jakości gładki papier jest perforowany i posiada 15 dziurek do zawieszania, co umożliwia umieszczenie bloku na większości modeli flipchartów.
- Papier pochodzi z odpowiedzialnie zarządzanych lasów europejskich. Posiada certyfikat FSC i Nordic Swan.
- Nadruk wykonywany przy użyciu atramentów na bazie wody, niezawierających rozpuszczalników.
- Rozmiar bloku: 60 x 85 cm, 50 kartek. 1 szt. w opakowaniu (zrolowana). Opakowanie nie zawiera plastiku.
INNE PRODUKTY Z TEJ KATEGORII:
DOWIEDZ SIĘ JAK KLIENCI OCENIAJĄ NASZĄ PRACĘ:
P
Z firmą Office Concierge współpracujemy już kilka lat. Pan Szymon podchodzi do tematu zadaniowo, co w tej branży jest bardzo pomocne :) Realizacja zamówienia zawsze w 100%, drobne miłe upominki przypominające, że dla OC Klient się naprawdę liczy oraz profesjonalne podejście wpływają na udaną współpracę.
B
Zakupy w Office Concierge polecam każdemu! Zaczynając od szerokiego asortymentu, przez łatwość obsługi strony internetowej, przyjemną obsługę na najwyższym poziomie i fakt, że dostawy pojawiają się ekspresowo w biurze. W żadnych innym sklepie nie uświadczyłam tak profesjonalnej i indywidualnej obsługi jak u Pana Szymona. Jeżeli ktoś zastanawia się, gdzie zaopatrywać swoje biuro we wszystkie potrzebne rzeczy – tylko w Office Concierge!
Z
Polecam Office Concierge. Wszystko ok.
A
Anna
Współpracujemy z Office Concierge od 2012 roku
Szczerze polecam firmę Office Concierge wszystkim osobom robiącym zakupy do biura.
Przez kilka lat współpracy nie przypominam sobie sytuacji żebym była źle obsłużona albo żeby jakaś dostawa nie dotarła (szczególnie mam na myśli nagłą potrzebę albo zamówienie spoza oferty katalogowej czy sklepu). Doceniam, że każde zlecenie jest podejmowane i nie muszę zawracać sobie głowy szukaniem potrzebnej rzeczy lub jeżdżeniem za czymś... Po powrocie z urlopu macierzyńskiego nic się nie zmieniło i jesteśmy obsługiwani w taki sam sposób - z zaangażowaniem.
Dziękuję i pozdrawiam,
Anna
A
Ceny w porządku, obsługa też. Wolałbym dostawę w pierwszej połowie dnia, ale często towar otrzmuję w dniu złożenia zamówienia bez dodatkowych kosztów, więc to rekompensuje późniejszą porę. Tak naprawdę, to mógłbym dać 5 gwiazdek, ale 4 dla większej motywacji. Ogólnie polecam. Andrzej