Kochani!
chcielibyśmy poinformować, że zamówienia złożone od dnia 18 czerwca zostaną zrealizowane 23 czerwca lub
w najszybszym możliwym terminie.
Przepraszamy za niedogodności, a w sprawach pilnych prosimy o kontakt telefoniczny - 608 859 080
Etykieta samoprzylepna NATUNA A4 (100ark) 210x297mm (1etyk/ark)
Cena widoczna po zalogowaniu
kod: etk5000
jednostka sprzedaży: op
dostępność w magazynie: art. dostępny 160
Opis
Możliwość zadruku w drukarkach laserowych, atramentowych.i kserokopiarkach._Papier jakości premium o wysokim poziomie bieli._Klej permanentny, zapewniający trwałe przyleganie do powierzchni._Arkusze formatu A4 ._Opakowanie po 100 arkuszy, typu umożliwia wielokrotne zamykanie, co wydłuża żywotność etykiet._- jednostka sprzedaży 1 opakowania
INNE PRODUKTY Z TEJ KATEGORII:
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI TAKŻE:
DOWIEDZ SIĘ JAK KLIENCI OCENIAJĄ NASZĄ PRACĘ:
B
Zakupy w Office Concierge polecam każdemu! Zaczynając od szerokiego asortymentu, przez łatwość obsługi strony internetowej, przyjemną obsługę na najwyższym poziomie i fakt, że dostawy pojawiają się ekspresowo w biurze. W żadnych innym sklepie nie uświadczyłam tak profesjonalnej i indywidualnej obsługi jak u Pana Szymona. Jeżeli ktoś zastanawia się, gdzie zaopatrywać swoje biuro we wszystkie potrzebne rzeczy – tylko w Office Concierge!
A
Ceny w porządku, obsługa też. Wolałbym dostawę w pierwszej połowie dnia, ale często towar otrzmuję w dniu złożenia zamówienia bez dodatkowych kosztów, więc to rekompensuje późniejszą porę. Tak naprawdę, to mógłbym dać 5 gwiazdek, ale 4 dla większej motywacji. Ogólnie polecam. Andrzej
K
Karolina
współpraca od ok 2013
Współpraca z Panem Szymonem trwa już jakieś 7-8 lat, co prawda z krótkimi przerwami i podczas pracy w różnych firmach, ale zawsze wyróżniała się niezawodnością i wysokim poziomem obsługi. Firma Office Concierge niejednokrotnie realizowała zlecenia mogłoby się wydawać niemożliwe :) Stąd wiem, że na Panu Szymonie zawsze można polegać. Terminowe dostawy, wysoka kultura osobista, dbałość o jakość świadczonych usług – tak w wielkim skrócie mogę opisać naszą współpracę.
K
Od około dwóch lat robię zakupy w Office Concierge i jestem zadowolona ze współpracy.
Początkowo ze względu na przyzwyczajenie do innego sklepu nie chciałam nic zmieniać, ale dziś potwierdzam, że było warto i nie żałuję.
Jeśli kupujecie produkty do biura, to warto spróbować z OC.
PS - nowy sklep jest ekstra!!! :) :) :)
Polecam wszystkim!
M
Monika
Współpraca od 2013 roku
Znamy się już dosyć długo; współpracowałam z Panem Szymonem pracując w innej firmie. Szybka dostawa, dobra komunikacja, duży wybór artykułów. Polecam, bo warto :)