Dystanser zwiększający wysokość / pojemność półek na dokum. LEITZ
  • #1
  • #2

Dystanser zwiększający wysokość / pojemność półek na dokum. LEITZ

Cena widoczna po zalogowaniu
kod: suk1010
jednostka sprzedaży: szt.
producent: Leitz
dostępność w magazynie: art. może być niedostępny <1

Opis

Proste rozwiązanie dla zwiększenia pojemności półek o 60 mm. Ułatwia dostęp do półek i tworzy funkcjonalną powierzchnię np. na telefon lub dodatkowe półki. Pasuje do większości półek Esselte i Leitz._Zalety:__ * Półki mogą być łączone pionowo lub pod skosem przy użyciu dystansera

INNE PRODUKTY Z TEJ KATEGORII:

  • Przegródki do półki SORTY dymne LEITZ 2sztuki 52620000Przegródki do półki SORTY dymne LEITZ 2sztuki 52620000Akcesoria do organizacji biuraart. raczej dostępny 1szczegółyCena widoczna po zalogowaniuPrzegródki do półki SORTY dymne LEITZ 2sztuki 52620000art. raczej dostępny 1Zobacz więcej
  • Wózek na teczki zaw. SYSTEM FILE TROLLEY 90 A 4 S Szary 378410 DURABLEAkcesoria do organizacji biuraart. może być niedostępny <1szczegółyCena widoczna po zalogowaniuWózek na teczki zaw. SYSTEM FILE TROLLEY 90 A 4 S Szary 378410 DURABLEart. może być niedostępny <1Zobacz więcej
  • Panel planera T-Card rozmiar 4 1900405 NOBOPanel planera T-Card rozmiar 4 1900405 NOBOAkcesoria do organizacji biuraart. może być niedostępny <1szczegółyCena widoczna po zalogowaniuPanel planera T-Card rozmiar 4 1900405 NOBOart. może być niedostępny <1Zobacz więcej
  • Panel planera T-Card Support Rails gr.24 2szt. 1900413 NOBOPanel planera T-Card Support Rails gr.24 2szt. 1900413 NOBOAkcesoria do organizacji biuraart. może być niedostępny <1szczegółyCena widoczna po zalogowaniuPanel planera T-Card Support Rails gr.24 2szt. 1900413 NOBOart. może być niedostępny <1Zobacz więcej
  • Wózek zakupowy dla babci IH 121043 LEVIATANAkcesoria do organizacji biuraart. może być niedostępny <1szczegółyCena widoczna po zalogowaniuWózek zakupowy dla babci IH 121043 LEVIATANart. może być niedostępny <1Zobacz więcej
  • Organizer okrągły 8-dzielny 001 BREWISAkcesoria do organizacji biuraart. dostępny 12szczegółyCena widoczna po zalogowaniuOrganizer okrągły 8-dzielny 001 BREWISart. dostępny 12Zobacz więcej

DOWIEDZ SIĘ JAK KLIENCI OCENIAJĄ NASZĄ PRACĘ:

B
Beata Pakuła

Zakupy w Office Concierge polecam każdemu! Zaczynając od szerokiego asortymentu, przez łatwość obsługi strony internetowej, przyjemną obsługę na najwyższym poziomie i fakt, że dostawy pojawiają się ekspresowo w biurze. W żadnych innym sklepie nie uświadczyłam tak profesjonalnej i indywidualnej obsługi jak u Pana Szymona.  Jeżeli ktoś zastanawia się, gdzie zaopatrywać swoje biuro we wszystkie potrzebne rzeczy – tylko w Office Concierge!

P
Patrycja
współpraca od października 2018
Z przyjemnością informuję, że nasza firma współpracuje z firmą OC.
Współpraca rozpoczęła się w październiku 2018 i na chwilę obecną trwa nadal.
W ramach zawartej umowy firma realizuje: 
- zaopatrzenie w artykuły spożywcze oraz biurowe,
- sprowadzanie produktów na specjalne życzenie.
Z perspektywy nabywcy ważną zaletą sklepu jest duża dostępność artykułów. Firma Office Concierge oferuje szeroki wachlarz towarów, osiąganych bez zbędnego oczekiwania na sfinalizowanie transakcji.
Na wyróżnienie zasługuje komunikacja z kontrahentem. Cenię sobie, gdy firma szanuje mnie jako klienta, dlatego moją uwagę zwrócił bezproblemowy kontakt.
Oferta firmy jest zdecydowanie godna polecenia. Firma jest w stanie zaspokoić potrzeby każdego, nawet najbardziej wymagającego klienta.
Z poważaniem,
Patrycja
K
Kinga
accountant
Od około dwóch lat robię zakupy w Office Concierge i jestem zadowolona ze współpracy. 
Początkowo ze względu na przyzwyczajenie do innego sklepu nie chciałam nic zmieniać, ale dziś potwierdzam, że było warto i nie żałuję.
Jeśli kupujecie produkty do biura, to warto spróbować z OC. 
PS - nowy sklep jest ekstra!!!  :) :) :)
Polecam wszystkim!
A
Andrzej
Ceny w porządku, obsługa też. Wolałbym dostawę w pierwszej połowie dnia, ale często towar otrzmuję w dniu złożenia zamówienia bez dodatkowych kosztów, więc to rekompensuje późniejszą porę. Tak naprawdę, to mógłbym dać 5 gwiazdek, ale 4 dla większej motywacji. Ogólnie polecam. Andrzej
M
Magda
Office Manager
Polecam wszystkim, szczególnie, w sytuacjach kryzysowych ;)

Wszystkie kategorie

  • Pilne
  • Zapraszamy do współpracy
Kontakt z nami
OFFICE CONCIERGE
UL. FORT WOLA 22
01-258 WARSZAWA
NIP: 7971952988
E-MAIL: INFO@OFFICE-CONCIERGE.PL
WWW.OFFICE-CONCIERGE.PL
TEL.: 608 859 080
GODZ. PRACY: 7:30 - 17:30