Panel planera T-Card Support Rails gr.24 2szt. 1900413 NOBO

Panel planera T-Card Support Rails gr.24 2szt. 1900413 NOBO

Cena widoczna po zalogowaniu
kod: ra 1560
jednostka sprzedaży: szt.
producent: Memoboards
dostępność w magazynie: art. może być niedostępny <1

Opis

Zaczepy łączące bezpiecznie połączą system T-Card w całość. Te wytrzymałe, aluminiowe szyny wyposażone są w białe paski tytułowe, a przypinając je na górze i dole panelu T-Card, stworzysz łatwy do powieszenia na ścianie, usztywniony system planowania.

INNE PRODUKTY Z TEJ KATEGORII:

  • Przegródki do półki SORTY dymne LEITZ 2sztuki 52620000Przegródki do półki SORTY dymne LEITZ 2sztuki 52620000Akcesoria do organizacji biuraart. raczej dostępny 1szczegółyCena widoczna po zalogowaniuPrzegródki do półki SORTY dymne LEITZ 2sztuki 52620000art. raczej dostępny 1Zobacz więcej
  • Wózek na teczki zaw. SYSTEM FILE TROLLEY 90 A 4 S Szary 378410 DURABLEAkcesoria do organizacji biuraart. może być niedostępny <1szczegółyCena widoczna po zalogowaniuWózek na teczki zaw. SYSTEM FILE TROLLEY 90 A 4 S Szary 378410 DURABLEart. może być niedostępny <1Zobacz więcej
  • Dystanser zwiększający wysokość / pojemność półek na dokum. LEITZDystanser zwiększający wysokość / pojemność półek na dokum. LEITZAkcesoria do organizacji biuraart. może być niedostępny <1szczegółyCena widoczna po zalogowaniuDystanser zwiększający wysokość / pojemność półek na dokum. LEITZart. może być niedostępny <1Zobacz więcej
  • Panel planera T-Card rozmiar 4 1900405 NOBOPanel planera T-Card rozmiar 4 1900405 NOBOAkcesoria do organizacji biuraart. może być niedostępny <1szczegółyCena widoczna po zalogowaniuPanel planera T-Card rozmiar 4 1900405 NOBOart. może być niedostępny <1Zobacz więcej
  • Wózek zakupowy dla babci IH 121043 LEVIATANAkcesoria do organizacji biuraart. może być niedostępny <1szczegółyCena widoczna po zalogowaniuWózek zakupowy dla babci IH 121043 LEVIATANart. może być niedostępny <1Zobacz więcej
  • Organizer okrągły 8-dzielny 001 BREWISAkcesoria do organizacji biuraart. dostępny 12szczegółyCena widoczna po zalogowaniuOrganizer okrągły 8-dzielny 001 BREWISart. dostępny 12Zobacz więcej

DOWIEDZ SIĘ JAK KLIENCI OCENIAJĄ NASZĄ PRACĘ:

B
Beata Pakuła

Zakupy w Office Concierge polecam każdemu! Zaczynając od szerokiego asortymentu, przez łatwość obsługi strony internetowej, przyjemną obsługę na najwyższym poziomie i fakt, że dostawy pojawiają się ekspresowo w biurze. W żadnych innym sklepie nie uświadczyłam tak profesjonalnej i indywidualnej obsługi jak u Pana Szymona.  Jeżeli ktoś zastanawia się, gdzie zaopatrywać swoje biuro we wszystkie potrzebne rzeczy – tylko w Office Concierge!

K
Karolina
współpraca od ok 2013
Współpraca z Panem Szymonem trwa już jakieś 7-8 lat, co prawda z krótkimi przerwami i podczas pracy w różnych firmach, ale zawsze wyróżniała się niezawodnością i wysokim poziomem obsługi. Firma Office Concierge niejednokrotnie realizowała zlecenia mogłoby się wydawać niemożliwe :) Stąd wiem, że na Panu Szymonie zawsze można polegać. Terminowe dostawy, wysoka kultura osobista, dbałość o jakość świadczonych usług – tak w wielkim skrócie mogę opisać naszą współpracę.
A
Andrzej
Ceny w porządku, obsługa też. Wolałbym dostawę w pierwszej połowie dnia, ale często towar otrzmuję w dniu złożenia zamówienia bez dodatkowych kosztów, więc to rekompensuje późniejszą porę. Tak naprawdę, to mógłbym dać 5 gwiazdek, ale 4 dla większej motywacji. Ogólnie polecam. Andrzej
A
Anna
Współpracujemy z Office Concierge od 2012 roku
Szczerze polecam firmę Office Concierge wszystkim osobom robiącym zakupy do biura.
Przez kilka lat współpracy nie przypominam sobie sytuacji żebym była źle obsłużona albo żeby jakaś dostawa nie dotarła (szczególnie mam na myśli nagłą potrzebę albo zamówienie spoza oferty katalogowej czy sklepu). Doceniam, że każde zlecenie jest podejmowane i nie muszę zawracać sobie głowy szukaniem potrzebnej rzeczy lub jeżdżeniem za czymś... Po powrocie z urlopu macierzyńskiego nic się nie zmieniło i jesteśmy obsługiwani w taki sam sposób - z zaangażowaniem.
Dziękuję i pozdrawiam,
Anna
P
Patrycja
Z firmą Office Concierge współpracujemy już kilka lat. Pan Szymon podchodzi do tematu zadaniowo, co w tej branży jest bardzo pomocne  :) Realizacja zamówienia zawsze w 100%, drobne miłe upominki przypominające, że dla OC Klient się naprawdę liczy oraz profesjonalne podejście wpływają na udaną współpracę.

Wszystkie kategorie

  • Zapraszamy do współpracy
  • Pilne
Kontakt z nami
OFFICE CONCIERGE
UL. FORT WOLA 22
01-258 WARSZAWA
NIP: 7971952988
E-MAIL: INFO@OFFICE-CONCIERGE.PL
WWW.OFFICE-CONCIERGE.PL
TEL.: 608 859 080
GODZ. PRACY: 7:30 - 17:30