Wózek zakupowy dla babci IH 121043 LEVIATAN

Cena widoczna po zalogowaniu
kod: uw 0014
jednostka sprzedaży: szt
producent: Casto
dostępność w magazynie: art. może być niedostępny <1

INNE PRODUKTY Z TEJ KATEGORII:

  • Przegródki do półki SORTY dymne LEITZ 2sztuki 52620000Przegródki do półki SORTY dymne LEITZ 2sztuki 52620000Akcesoria do organizacji biuraart. raczej dostępny 3szczegółyCena widoczna po zalogowaniuPrzegródki do półki SORTY dymne LEITZ 2sztuki 52620000art. raczej dostępny 3Zobacz więcej
  • Wózek na teczki zaw. SYSTEM FILE TROLLEY 90 A 4 S Szary 378410 DURABLEAkcesoria do organizacji biuraart. może być niedostępny <1szczegółyCena widoczna po zalogowaniuWózek na teczki zaw. SYSTEM FILE TROLLEY 90 A 4 S Szary 378410 DURABLEart. może być niedostępny <1Zobacz więcej
  • Dystanser zwiększający wysokość / pojemność półek na dokum. LEITZDystanser zwiększający wysokość / pojemność półek na dokum. LEITZAkcesoria do organizacji biuraart. raczej dostępny 2szczegółyCena widoczna po zalogowaniuDystanser zwiększający wysokość / pojemność półek na dokum. LEITZart. raczej dostępny 2Zobacz więcej
  • Panel planera T-Card rozmiar 4 1900405 NOBOPanel planera T-Card rozmiar 4 1900405 NOBOAkcesoria do organizacji biuraart. może być niedostępny <1szczegółyCena widoczna po zalogowaniuPanel planera T-Card rozmiar 4 1900405 NOBOart. może być niedostępny <1Zobacz więcej
  • Panel planera T-Card Support Rails gr.24 2szt. 1900413 NOBOPanel planera T-Card Support Rails gr.24 2szt. 1900413 NOBOAkcesoria do organizacji biuraart. może być niedostępny <1szczegółyCena widoczna po zalogowaniuPanel planera T-Card Support Rails gr.24 2szt. 1900413 NOBOart. może być niedostępny <1Zobacz więcej

DOWIEDZ SIĘ JAK KLIENCI OCENIAJĄ NASZĄ PRACĘ:

M
Magda
Office Manager
Polecam wszystkim, szczególnie, w sytuacjach kryzysowych ;)
A
Anna
Współpracujemy z Office Concierge od 2012 roku
Szczerze polecam firmę Office Concierge wszystkim osobom robiącym zakupy do biura.
Przez kilka lat współpracy nie przypominam sobie sytuacji żebym była źle obsłużona albo żeby jakaś dostawa nie dotarła (szczególnie mam na myśli nagłą potrzebę albo zamówienie spoza oferty katalogowej czy sklepu). Doceniam, że każde zlecenie jest podejmowane i nie muszę zawracać sobie głowy szukaniem potrzebnej rzeczy lub jeżdżeniem za czymś... Po powrocie z urlopu macierzyńskiego nic się nie zmieniło i jesteśmy obsługiwani w taki sam sposób - z zaangażowaniem.
Dziękuję i pozdrawiam,
Anna
A
Agnieszka
Właściciel firmy
Dobrze się współpracuje. Mogę polecić innym osobom.
P
Patrycja
współpraca od października 2018
Z przyjemnością informuję, że nasza firma współpracuje z firmą OC.
Współpraca rozpoczęła się w październiku 2018 i na chwilę obecną trwa nadal.
W ramach zawartej umowy firma realizuje: 
- zaopatrzenie w artykuły spożywcze oraz biurowe,
- sprowadzanie produktów na specjalne życzenie.
Z perspektywy nabywcy ważną zaletą sklepu jest duża dostępność artykułów. Firma Office Concierge oferuje szeroki wachlarz towarów, osiąganych bez zbędnego oczekiwania na sfinalizowanie transakcji.
Na wyróżnienie zasługuje komunikacja z kontrahentem. Cenię sobie, gdy firma szanuje mnie jako klienta, dlatego moją uwagę zwrócił bezproblemowy kontakt.
Oferta firmy jest zdecydowanie godna polecenia. Firma jest w stanie zaspokoić potrzeby każdego, nawet najbardziej wymagającego klienta.
Z poważaniem,
Patrycja
K
Kinga
accountant
Od około dwóch lat robię zakupy w Office Concierge i jestem zadowolona ze współpracy. 
Początkowo ze względu na przyzwyczajenie do innego sklepu nie chciałam nic zmieniać, ale dziś potwierdzam, że było warto i nie żałuję.
Jeśli kupujecie produkty do biura, to warto spróbować z OC. 
PS - nowy sklep jest ekstra!!!  :) :) :)
Polecam wszystkim!

Wszystkie kategorie

  • Zapraszamy do współpracy
  • Pilne
Kontakt z nami
OFFICE CONCIERGE
UL. FORT WOLA 22
01-258 WARSZAWA
NIP: 7971952988
E-MAIL: INFO@OFFICE-CONCIERGE.PL
WWW.OFFICE-CONCIERGE.PL
TEL.: 608 859 080
GODZ. PRACY: 7:30 - 17:30