Wózek na teczki zaw. SYSTEM FILE TROLLEY 90 A 4 S Szary 378410 DURABLE

Cena widoczna po zalogowaniu
kod: uw0910
jednostka sprzedaży: szt.
producent: Durable
dostępność w magazynie: art. może być niedostępny <1

INNE PRODUKTY Z TEJ KATEGORII:

  • Przegródki do półki SORTY dymne LEITZ 2sztuki 52620000Przegródki do półki SORTY dymne LEITZ 2sztuki 52620000Akcesoria do organizacji biuraart. raczej dostępny 3szczegółyCena widoczna po zalogowaniuPrzegródki do półki SORTY dymne LEITZ 2sztuki 52620000art. raczej dostępny 3Zobacz więcej
  • Dystanser zwiększający wysokość / pojemność półek na dokum. LEITZDystanser zwiększający wysokość / pojemność półek na dokum. LEITZAkcesoria do organizacji biuraart. raczej dostępny 2szczegółyCena widoczna po zalogowaniuDystanser zwiększający wysokość / pojemność półek na dokum. LEITZart. raczej dostępny 2Zobacz więcej
  • Panel planera T-Card rozmiar 4 1900405 NOBOPanel planera T-Card rozmiar 4 1900405 NOBOAkcesoria do organizacji biuraart. może być niedostępny <1szczegółyCena widoczna po zalogowaniuPanel planera T-Card rozmiar 4 1900405 NOBOart. może być niedostępny <1Zobacz więcej
  • Panel planera T-Card Support Rails gr.24 2szt. 1900413 NOBOPanel planera T-Card Support Rails gr.24 2szt. 1900413 NOBOAkcesoria do organizacji biuraart. może być niedostępny <1szczegółyCena widoczna po zalogowaniuPanel planera T-Card Support Rails gr.24 2szt. 1900413 NOBOart. może być niedostępny <1Zobacz więcej
  • Wózek zakupowy dla babci IH 121043 LEVIATANAkcesoria do organizacji biuraart. może być niedostępny <1szczegółyCena widoczna po zalogowaniuWózek zakupowy dla babci IH 121043 LEVIATANart. może być niedostępny <1Zobacz więcej

DOWIEDZ SIĘ JAK KLIENCI OCENIAJĄ NASZĄ PRACĘ:

A
Anna
Współpracujemy z Office Concierge od 2012 roku
Szczerze polecam firmę Office Concierge wszystkim osobom robiącym zakupy do biura.
Przez kilka lat współpracy nie przypominam sobie sytuacji żebym była źle obsłużona albo żeby jakaś dostawa nie dotarła (szczególnie mam na myśli nagłą potrzebę albo zamówienie spoza oferty katalogowej czy sklepu). Doceniam, że każde zlecenie jest podejmowane i nie muszę zawracać sobie głowy szukaniem potrzebnej rzeczy lub jeżdżeniem za czymś... Po powrocie z urlopu macierzyńskiego nic się nie zmieniło i jesteśmy obsługiwani w taki sam sposób - z zaangażowaniem.
Dziękuję i pozdrawiam,
Anna
M
Magda
Office Manager
Polecam wszystkim, szczególnie, w sytuacjach kryzysowych ;)
M
Monika
Współpraca od 2013 roku
Znamy się już dosyć długo; współpracowałam z Panem Szymonem pracując w innej firmie. Szybka dostawa, dobra komunikacja, duży wybór artykułów. Polecam, bo warto :)
B
Beata Pakuła

Zakupy w Office Concierge polecam każdemu! Zaczynając od szerokiego asortymentu, przez łatwość obsługi strony internetowej, przyjemną obsługę na najwyższym poziomie i fakt, że dostawy pojawiają się ekspresowo w biurze. W żadnych innym sklepie nie uświadczyłam tak profesjonalnej i indywidualnej obsługi jak u Pana Szymona.  Jeżeli ktoś zastanawia się, gdzie zaopatrywać swoje biuro we wszystkie potrzebne rzeczy – tylko w Office Concierge!

A
Andrzej
Ceny w porządku, obsługa też. Wolałbym dostawę w pierwszej połowie dnia, ale często towar otrzmuję w dniu złożenia zamówienia bez dodatkowych kosztów, więc to rekompensuje późniejszą porę. Tak naprawdę, to mógłbym dać 5 gwiazdek, ale 4 dla większej motywacji. Ogólnie polecam. Andrzej

Wszystkie kategorie

  • Pilne
  • Zapraszamy do współpracy
Kontakt z nami
OFFICE CONCIERGE
UL. FORT WOLA 22
01-258 WARSZAWA
NIP: 7971952988
E-MAIL: INFO@OFFICE-CONCIERGE.PL
WWW.OFFICE-CONCIERGE.PL
TEL.: 608 859 080
GODZ. PRACY: 7:30 - 17:30